Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Június 23...

2010.06.23. 21:11 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Végre túl vagyunk már ezen a napon is. El se hiszem, hogy végre este van és végre már nyugodtabb vagyok. Az éjjel nagyon szarul aludtam, ritka szar éjszakáim egyike volt ez. Már tegnap is stresszeltem a vizsga miatt, éjjel meg már pláne. Óránként felébredtem, hülye álmaim voltak. :S Aztán mikor ugye tudtam volna még pihenni, akkor ébresztett a teló. Felkeltem elkészültem és elindultam a nagy kihívásra. Félúton csatlakoztak a többiek hozzánk és elkezdődött a nagy izgulás. Ennek örömére volt aki elkezdett még tanulni én meg ezzel a lendülettel bedugtam a fülem és bömbölt bele a zene Egerig. :D Lehet kicsit bunkó is voltam, de leszarom, mert nem akartam, hogy bárki is összekeverjen... Ahogy közeledtünk, úgy letten egyre jobban feszült és nyugtalan. Mivel elég hamar odaértünk, így láthattuk az előző csoportot ahoyg jöttek kifelé. Az arány elég gáz volt. 10-ből 7-en meg is buktak. Persze ettől mégjobban kezdtem bepánikolni. Nagy nehezen eljött az idő és mehettünk be. A vizsgabiztosunk egy nagy seggfej volt, kötözködött akivel csak tudott. Mondjuk igazából korrekt is volt, mert azért akivel kötözködött azt csak engedte vizsgázni, de hát na... Tuti ezt élvezte is. Szivassuk a népet, szarassuk be, aztán meg csináljunk úgy, mintha semmi nem történt volna. Nagy nehezen hozzáfogtunk és elkezdtük csinálni a tesztet. Hát én annyira izgultam, hogy nagyon. Igazából meg is ijedtem, mert minden második kérdésem mezőgazdasági szar volt. De tényleg. Annyit tanultam meg gyakoroltam rá, hogy egyet se tudtam ezek közül. Ezért vesztettem 6 pontot. :( Csak 69 pontos lett... Csalódott is vagyok emiatt, mert a többieknek sokkal jobban sikerült. Szar is volt hallgatni a többiektől... Főleg olyantól, aki be se ment gyakorolni... De hát ez van. Aztán ennek örömére beültünk egy kocsmába. Ittunk, vagyis a többiek ittak, mert én csak egy vaníliás krémlikőrt vállaltam be, míg a többiek azért keverték elég rendesen. Aztán úgy piszkálódtak a 69 ponttal, hogy nekem már tök szarul esett a végén... Aztán meg a szex terén is a 69... Ami persze a buszon is téma volt. Egy ideig persze minden poén, de egy idő után olyan unalmas és bántó tud lenni. Aztán az egyik pasi asszem rámindult, de hárítottam... Olyan nem szimpi ez nekem, hogy iszok, piszkálok, piszkálok ami már bánt, oszt ezek után bepróbálkozok nála... (persze mellékesen kiderült, hogy kérdezősködik is rólam..., és szerintem a számom se azért szerezte meg, amiért... tegnap is este nem tom hányszor hívott... :S még jó hogy aludtam :D) Aztán hazafelé a busz is ezektől zengett, meg a hülye szex témáikról. Volt olyan pillanat amikor még én voltam a rossz, mert kis izé vagyok, hogy erről nem beszélek. Alapból nem értem, hogy másnak mi köze van az én szexuális életemhez, főleg az idegeneknek, a buszon lévőknek és nem fogok ordítva erről beszélni. Akinek nem tetszik az gondol amit akar. Akivel olyan viszonyban leszek, majd az tudni fogja, a többit meg leszarom. Még délután elsősegély volt. Igazából semmi értelmét nem láttam... Volt olyan, mikor a srác közölte, hogy ezt nem mondja el, mert ez benne van a könyvben és onnan majd tanuljuk. Csak lesek és lesek, hogy ez komoly? Igen az volt... Nem tudom, hogy fogom megtanulni a kötözést könyvből. Hát mindegy, majd lesz valahogy. Most meg már itthon pihenés van. Örülök, hogy vége van a napnak és pihenhetek. Holnap meg irány a munkanélküli meg intézni a vezetést...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr812104947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én stressz vizsga érzelmek elsősegély kressz krémlikőr
süti beállítások módosítása