Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Életem első vezetése...

2010.06.24. 21:16 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Na jó a forgalomban... hivatalosan... Na de az úgy kezdődött, hogy... Reggel felkeltem és mentem a munkaügyibe. Meglepetésemre úgymond kevesen voltak és gyorsan rámkerült a sor. Hát nem is nagyon végeztem annyira időben, mert vagy 1 órát ott ültem, szinte a semmiért. Kiderült, hogy még tavalyról van fennmaradt napom, így először azt kell letöltenem. Szóval amit eddig csináltak papírt, az nem jó, csináltak újat, majd jövő héten pénteken csinálnak újat... Röhejes... Ez csupán csak nekem rossz, mert így én szívok, mert hetente járhatok be. Egy élmény lesz... Mindegy. Ezután mentem be az autóssuliba, hogy intézzem a vezetésem. Bemegyek ésmondom hogy mi van. Nagy nehezen sikerült kiválasztanom, hogy végülis kinél fogok vezetni. Eredetileg nem így akartam, de beláttam, hogy sehogy sem jó az, ha hetente csak kétszer tudok menni... Aztán pont jött az oktató és mondta, hogy ma pont lemondta valaki, így máris mehetek hozzá, de előtte van lehetőségem megnézni, hogy egy srác hogy vezet. Hát jó menjünk... Aztán kiderült, hogy még egy embert végig kell ülnöm, de igazából nem is bántam, mert láttam pár érdekes dolgot. Aztán jöttem én. Már nagyon vártam, bár féltem is nagyon. Szépen elmagyarázott nekem mindent az oktató, rendes volt nagyon, megmutatott mindent. Aztán mentünk a rutinpályára, ahol szintén megmutatott mindent és jöhettem én. Először a köröket tettünk, megálltunk meg hasonlók. Aztán mikor azt mondta, hogy tolatás jön, akkor nem hittem a fülemnek. Persze nem volt az olyan hej de jó érzés. :( Aztán a másik meglepetés az volt, hogy jöttünk ki a pályáról és az utcákban mentünk. Szóval rögtön bele a mélyvízbe. De igazából ez így is volt jó. Jól éreztem magam, bár nagyon fura volt. :) De jó volt és ez volt a lényeg. Aztán itthon délután kis pihenő, majd vittük a kismacskánkat dokihoz. Hát halálra untam magam. Kemény 3 órát vártunk, míg sorra kerültünk. Szerencsétlen kismacska meg nem tudta, hogy mi van. Kapott két szurit is, gyógyszert is. Szegénykém be is aludt mire hazaértünk. Már-már én is...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr812107614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: macska vezetés munkanélküli doki
süti beállítások módosítása