Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Péntek van...

2010.06.25. 20:32 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Végre vagy sajnos? Talán mindkettő, talán egyiksem. Alapból úgy keltem, hogy baromi nyűgös voltam. Nem véletlenül, hiszem aludhattam volna akár 8-ig is, de nem. Most nem azért, mert nem tudtam... Vagyis majdnem... Hajnali 6:10-kor arra ébredek, hogy az ágyam remeg, mert a köcsög nagy teherautók itt száguldoznak ez a ház előtt. Baromi élvezetes... Főleg, hogy a főúton lakunk és már lassan hónapok óta ez van és nem tesz senki semmit, hiába jelentgetjük be. Nem tudom, hogy miért kell ahhoz egy háznak összedőlnie, hogy történjen itt valami??? A házunk fala is repedezik, a szobám egyik sarkában olyan repedés van, hogy lasan az ujjam is be tudom dugni. És ez csak egyre rosszabb lesz. Miért jó ez? Aztán persze volt egy rakat időm indulásig, szóval túlságosan nem is csináltam semmit, hanem inkább lustálkodtam. Aztán elmentem előbb, mert jövő hétvégére hivatalos vagyok egy diplomaosztóra és vennem kellett ajándékot. Sólámpát vettem, ha tetszik tetszik, ha nem nem. Igazából nem érdekel. Amúgy sincs már kedvem menni. Aztán mehettem vezetni. Hát annyira nem volt valami hej de élvezetes, de csak azért, mert szembesülök azzal, hogy nem minden megy rögtön. Tudom türelmesnek kell lennem, de akkor is. Tudom, hogy sok idő lesz ez, mert nem két óra alatt fogok megtanulni vezetni. A tolatás nagyon nem megy, mert nem igazán érzem, hogy kéne menni. A távolságokat nagyon nem érzem, mert baromira nem tudom felmérni belülről, hogy mi mennyi távolságra van. Sokat kell még tanulnom ez tény és nem adom fel. Délután meg pihiztem és jól esett. Most meg próbálok ráhangolódni a holnapi hajnali kelésre...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr482110316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én ajándék vezetés
süti beállítások módosítása