Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Zakumi...

2010.07.10. 21:50 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Szokás szerint hajnali kelés, mert hát szombat van. Már hajnalban a kelleténél előbb ébredtem, mert az egyik kutya annyira vonyított, hogy elviselhetetlen volt. Innentől persze nem is tudtam rendesen aludni. Az oka ki is derült 5 óra után... Kóbor kutya... Hirtelen azt hittem, hogy egy farkas. :D Mindenesetre sikerült megúsznom. :D Aztán jött a folyamatos pakolás 10-ig. Már vártam, hogy vége legyen, mert így olyan rossz... Ráadásul ma sem láthattam Őt. A főnök jött, hozta az árut becsülettel. Aztán jöhettem haza és kitaláltam, hogy mivel van egy rakat málna, akkor csinálok sütit. Na de milyet? Nagy nehezen kitaláltam, hogy legyen joghurt torta. Gyorsan elmentem a boltba a hozzávalókért és nekifogtam. Ahhot képest, hogy először csináltam... Baromi finom lett. Vagyis nekem nagyon ízlik, de másnak is, mert elfogyott így estére. Holnap csinálom majd a következő adagot. Aztán ebéd közben bejött a "barátnő". Hozta vissza az Avon-t és hozott nekem kis Zakumi figurás kulcstartót. Németországból szerezte. :) Titokban ilyenre vágytam, szóval nagyon örültem neki. Gyorsan rá is tettem a kulcsom. Aztán csináltam volna még a dolgom, de csak nem vette a lapot. De ezt úgy utálom... De mindegy... Aztán délutánra csúszott minden, kis pihi is volt, meg őszintén nem bírtam tovább, és írtam Neki üzit. Először tökre elszomorodtam, hogy megint nem fog válaszolni... de írt. Valami nem oké nagyon nála... Szívesen segítenék neki, de ez már csak rajta múlik. Aztán még most este kimentünk barinőmmel sétálni, a szúnyogok jól szétmartak minket, de legalább beszélgettünk megint egyet. Most este meg pihi, meccsnézés...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr182143560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én vb torta joghurt zakumi
süti beállítások módosítása