Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Az új körmök...

2008.07.18. 22:55 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Tényleg utálok álmodni. Reménykedtem benne, hogy nem lesz folytatás, de mégis... Ismételten azzal az illetővel álmodtam :( már inkább nem is írtam meg neki, mert utálom, ha úgy kezelnek, mint egy hülye gyereket. Én csak jót akartam, de mindegy. Aztán amikor visszaaludtam vele álmodtam. Hosszú idő után újra :( bár be kell látnom, hogy azt hiszem ennek hatására nyugodt volt az ébredésem. De ez megint csak nekem szar...

Annak ellenére, hogy későn sikerült elaludnom és korán keltem, elég fitt vagyok. Vagyis így érzem... Ma korán kellett kelnem, mert tegnap megbeszéltem a körmös csajszival, hogy korábban megyünk. Hát sikerült is odaérnünk...épphogy. Persze jójó én nem készültem el, mert lusta voltam időben felkelni :) Már pár napja megcsináltam, hogy mit akarok a körmöcskéimre. Múltkor jött egy ötlet, hogy mi lenne, ha japán betűkkel a nevem lenne rajta. Kicsit féltem, hogy a csajszi nem tudja megcsinálni, de sikerült neki. Tök bejött és így összeállítottam egy újabb sorozatot:

Nos íme az eredeti és az elkészült változat egy része. Nekem bejön, a többi nem érdekel. Az tény, hogy nem sok ember szaladgál ilyen körmökkel. A környéken én vagyok az egyetlen asszem :D vagyis ilyen tuti nincs. Nos ennek is van jelentése. Felső sor: jó, rossz, sárkány, szépség, szerelem. Alsó sor: győzelem (2 betű), zen, tenger, csillag. Túl sok kapcsolat nincs a szavak között, próbáltam úgy válogatni, hogy az kerüljön "rám", ami illik is a kicsi Anitára. :D Ja és mellesleg tök izgi, hogy senki nem tudja, hogy mi mit jelent. Előzőleg a nevem mellett egy japán mondás volt még ráírva (Csak egy maradhat...) a körmöcskémre :) az is tök jó volt tényleg, de ez most jobban tetszik. :) Megígértem, hogy legközelebb már nem fárasztom a csajt ilyenekkel, de hát ha egyszer ez tetszik nekem... :P Ezt is meglátta és hát láttam rajta, hogy kb olyan gondolatai lehettek, hogy "ez nem normális", "ez mit akar már megint", "ez direkt szivat engem?"... de ennek ellenére tök jó lett :P és punktum :)

Ahogy hazaértünk megcsináltuk a kaját anyummal. Hozzá kell tennem hétfő óta ma váltottunk normális mondatokat egymás között. Tök fura volt látni, hogy a csajszinál is "játszotta", hogy milyen jó a kapcsolatunk, itthon meg... Ááá nem is rrágódom ezen. Ezután mágneseket festegettem. A tálcát lelakkoztam, de a kép még nincs meg róla, mert az időjárásnak köszönhetően meg se száradt, és így holnapnál előbb nem is lehet használni :( de nem baj, mert holnap fel is avatom. :) Na a mai napom röviden és tömören így zajlott :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr85575099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: japán álom szépség szerelem zen győzelem rossz tenger káosz csillag sárkány alkotások körmök
süti beállítások módosítása