Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Beszélgetés...

2008.08.04. 20:58 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

"Az  a baj a nőkkel, hogy beszélgetni kell velük..."

Nem... nem... ez nem baj... Inkább szerintem az a baj, hogy a pasik nem szívesen beszélgetnek... persze úgymond ha kell valami, akkor persze "egy dumcsit azért megér" alapon vannak. Igen mi igényeljük azt, hogy dumáljunk... Jó pasikban is van kivétel, mert ismerek ilyen embereket. Csajok között is van olyan, aki nem kapható ilyenre... de a többség igényli a beszélgetést... Én is igénylem... Nem is kicsit... Úgy beszélgetnék például most is, de érzem, hogy most nem vagyok nyitott... igen mindennek oka van, hát ennek is. Ebbe most ne menjünk bele... a lényeg, hogy most tök jól esne az, hogy valaki leül mellém és csak úgy dumálnánk... úgy mindenről. Igen szükségem lenne rá. Most jön az, hogy hiányzik... Egyszerűen azt érzem, hogy nem ért meg senki más... De ő már nincs... talán van helyette más... talán... de ki tudja... A lényeg, hogy szükségem lenne egy alapos dumcsira... Az az igazság, hogy most nincs lelkierőm kezdeményezni azt a bizonyos beszélgetést senkivel... Miért van ez??? Nem értem... mint elég sok mindent...

Voltam bent a suliban ma, ahova gyakorlatra jártam, ott hagytam a papírjaim... Hallottam, hogy keresnek napközist, de nincs meghirdetve... Hát nem tudom, anno azt mondta az igazgató, hogy esély sincs arra, hogy ott legyen most helyem, mert bentről töltik fel az üres állásokat... Hát majd lesz valami... Holnap megyek be a suliba... le kell adnom a jelentkezési lapot... vagyis kellene... idő van még, de most azért nincs kedvem mégegyszer menni majd... de azt hiszem kénytelen leszek... egyszerűen nem jutok dűlőre... nem tudom, hogy mi lenne a jó... azt hiszem holnap reggelik ki kell találnom, mert ha hazahozom a papírokat azzal megint nem leszek előbb. Hosszú az éjjel...

Holnap végre talizok Mariannal. De jó lesz már. Annyira hiányzik. Készül az esküvőre, amire megyek majd én is :))) már tök várom és már most irigylem a fehér ruhája miatt :(( Remélem lesz időnk dumcsizni egy kicsit... Olyan ritkán tudunk, de hát most ez van :( lesz ez még így se tudom...Szóval várom a holnapot már :) Csak azt nem, hogy reggel legyen... előre látom, hogy milyen kómás leszek... Ma is keltem fél 7-kor, de nem is mentem el a reggeli busszal, csak a későbbivel, úgyhogy értelme nem sok volt, hogy olyan hamar felkeltem... De holnap megint kelhetek és mehetek... de nem baj... :) Na ennyi mára...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr74600587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása