Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Egy jó nap...

2008.08.08. 21:11 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hát hol is kezdjem? :) Megbeszéltük barinőmmel, hogy mivel pénteken nem dolgozikés én is ráérek, így felmegyek hozzá Pestre. Reggel felkeltem, elkészültem és go Pest. Taliztunk és kikötöttünk az állatkertben. Láttunk sok sok állatot (mily meglepő, hogy az állatkertben vannak állatok :D ) és sok sok növényt. Csináltunk egy rakat képet. Íme néhány:

Egy édibédi kicsike ugróegér :) hát nem édi? :) Olyan picike volt, hogy csak na :) de olyan kis aranyos :) de tényleg, csak nem akart ugrálni... :D  

 

 

 

"Vigyázz, mert harapnak!" Engem ez annyira nem érdekelt, hogy az valami hihetetlen :D először elszaladtak, de a jobb oldali buksiját sikerült megsimogatnom :) persze nagyon nem mertem, nehogy leharapja a kezem ez a kis állat :D de hát nem is tom, hogy ők micsodák :D elfelejtettem :$ :D

Halacskák... hát amikor utoljára voltam az állatkertben, akkor még nem voltak ilyenek :D Volt egy csomó hal, de persze a kedvencem a bohóchalacska :P Volt fekete is :) szép volt :) egyszer, ha sok pénzem lesz, akkor lesz egy nagy akváriumom és bohóchalakat fogok tartani... de az nem most lesz... de lehet csak álom marad, mert ahhoz kell ám zsé :(

Isztenem isztenem :D jegesmaciiiii :) hát nem titkolom, hogy ha már állatkertről van szó, akkor a szándékom az volt, hogy meglesem a macikat :P láttunk barna medvét, mosómedvét... de a jegesmedve a kedvencem :))) olyan aranyosak voltak :) de megsimogatnám őket :D de asszem ott maradnék :D de először nem is láttuk őket :( akkor takarították őket és etteték és a macik sehol :S és kezdtem lemondani róluk :( de visszamentünk és láss csodát voltak macik :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én és a Zoroszlán :D Hát be kellett érnem ezzel az oroszlánnak :S az a.... oroszlán olyan helyen aludt, hogy nem láttunk belőle semmit. De jelentem van az állatkertben oroszlán, nem is egy, csak asszem bekajáltak és szartak ránk :D Szóval beértem a faoroszlánnal :) 

 

Mi és a kroki :D vagyis a fakroki, akinek a feje nem látszódik :S azt hittem a csávónak, lesz annyi esze, hogy úgy csinálja, hogy a feje benne legyen :D de nem... a lényeg, hogy ráültünk és tök forró volt a kroki háta :D vagy aligátor vagy mittom én :D  

Az állatokon kívül a sok növény egyike... vagyis virága.. asszem a trópusi házban vagy hol lógott lefele az egyik növényről. Nekem tök tetszik :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bizonyíték, hogy itt jártunk :D még dél előtt :D és milyen pontosan megy ez... tényleg ennyi volt az idő... 

 

 

 

 

Emmellett még két kép...  Olyan haláliak ezek a táblák :D vagyis nekem bejönnek :D de tényleg tök arik :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval bejártuk az egész állatkertet... asszem láttunk mindent :D vagyis amit akartunk, azt tuti... :D a lábam úgy fáj, hogy csak na :( ezután elemntünk a Westendbe, ahol barinőm vett pár cuccot a tesójának, majd kajáltunk és elmentünk a cuccáért a lakásba. Tök jó helyen lakik és tök jó az a kis lakás... :) Metróztunk egy csomót, meg busz, meg villamos és tök elfáradtam és tök álmos vagyok és most alszok is :D A lényeg, hogy jóóóóóóóóóó napom volt és azt hiszem, hogy kellett ez most nekem, mert mostanában elég rossz passzban vagyok. De most pihi, mert holnap is pörgős napom lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr58607347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: utazás fáradtság állatkert jókedv jegesmedve állatok westend táblák
süti beállítások módosítása