Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Főzök, mosok, takarítok...

2008.08.21. 17:02 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hát a tegnapi nap... itthon volt mindenki, a kellő feszültség meg is volt megint... fúúú de elegem van már ebből basszus... utálom mikor két tűz között van az ember... az állandó morgás, kiabálás, csapkodás stb stb... na meg basszus nem én tehetek róla, hogy nem beszélnek ezek egymással (szüleim)... valahogy az okát meg is értem, de ez annyira lecsapódik rám... szerintem tesómra is, de rajta valahogy nem veszem észre... Reggel felkeltem... mit csináljak mit csináljak... szó szerint lesett mindenki egymásra... délelőtt megnéztem egy filmet... Mi is volt a címe? Jaaa a Szerelmünk lapjai... Hát ez nagyon ott van. Mármint nekem nagyon tetszett, tök jó történet... és szomorú vég :( de nagyon szép, szerintem. Ezután megcsináltam az ebédet, ettünk, elmosogattam, dumcsi a többiekkel, és gondoltam, hogy mivel nem vajok valami hej de jó formában, ezért lenyugtatom magam... majd festek... aham... szerintem max 15 percet tölthettem kint... igen a színkikeverés ha nem jön össze, akkor onnantól kezdve jobb ha nem csinálok semmit, mert ismerem már annyira magam, hogy abból jó nem sül ki... jó nyugtató zeném bekapcs és lazulás... Eljött az este... Ha augusztus 20., akkor tüzijáték...

Emlékszem régen mindig feljártunk Pestre, hogy élőben nézhessük... jó akkor még kicsik voltunk tesómmal és emlékszem amikor az első tüzijátékom volt ott (vagyis asszem :D) azt sírva néztem végig, mert féltem a durranástól... Azátn már jó pár éve nem járunk... mondjuk jobb is, mert az a nagy tömeg... na meg olyankor mentünk nyaralni is... na de a tegnapi napról... szóval eljött a 9 óra, leülök nézni és és és... hát hogy is mondjam... szépnek szép volt... vagyis egyes jelenetek... de... szerintem ritka szar volt... sokkal de sokkal szebb is volt már... magyarul nem ájultam el az egésztől... na meg az, hogy összevissza mutogatnak mindent... ááá de most nem is tudom mit várok... de az az igazság, hogy ez nem csak az én véleményem, mert más is így gondolja, szóval van benne valami...

A tüzijáték után öcsikém betért hozzám :D hozta a szokásos formáját és a tv-ben leste a filmet, fekszik az ágyamban én dumcsiztam... erre csörög a teló... egymásra nézünk... azt mondja mennyi az idő? Mondom 10 óra. Értetlenül egymásra nézünk, rohanás a telóhoz, hogy más ne ébredjen már fel... Felveszem... semmi... várok, majd kis iső múlva beleszól az illető: Kivel beszélek? Na itt már tudtam ki az... (Nem tudom megérteni ez ilyen embereket mint ő... A szitu az, hogy apum gázszerelő és nem tudja megérteni, hogy a gázt úgy tudja kikapcsoltatni, ha ír egy levelet a központba, vagy felhívja őket, vagy elmegy oda személyesen...) Nos a kérdésére válaszoltam: Miért kit hívott? Ő közli... én közlöm, hogy jó számot hívott, de este 10 óra van mit akar? Apummal beszélni... mondom alszik... Akkor mamám van? Van, de nem itt lakik? Neeeem? Mondom nem. Akkor hogy hívják nagyapám... na mondom ne szórakozzon... Este van, 10 óra is elmúlt (már akkor), mindenki pihenne, ha akar valamit hívjon vissza holnap... (na jó kicsit más hangsúlyban és kicsit csúnyábban) erre ő mmég morgott egyet én meg szó szerint lebasztam a telót és kihúztam a picsába... Hát komolyan nem tudom megérteni, már alapból minek adnak a kezébe telefont, mert azt hiszem ez már beteges, mert ez már szinte napi szinten megy, és hogy jön ő ahhoz, pont ő... hogy este vagyis már mondhatjuk, hogy éjjel hív... nem tud aludni? Hát kapja be... Fúúú de felhúztam magam ezen, akkor, meg persze most se tudom megérteni... Nagy az isten állatkertje...

A mai nap... tesómmal megbeszéltük tegnap, hogy ebédre rántott hal lesz kukoricás rizzsel és tartármártással... Felkeltem mentem a boltba halat venni, persze amilyet akartam az nem volt... vettem másikat. Hazajöttem és szembesültem azzal, hogy nincs rizs. Jó nem baj, jó lesz a sült krumpli is... gyorsfagyasztottból csak kicsi volt, így neki álltam pucolni, összevágni... sikeresen nem vágtam el a kezem most :D jó vigyáztam is nagyon... Közben mosás is :D Egyszerre mindent, mert hát így a jó nem? :D Jó panírozzuk a halat... hát sikeresen nem olvadt ki, be a mikróba :D nagy nehezen összejött a dolog... :D közben megcsináltam öcsém óhajára a tartármártást... aztán bepaníroztam a halacskát és jöhetett a sütés... aztán a kaja.. mosogatás... aztán kitakarítás... Megállapítottam már nem tom hanyadjára, hogy a boltban vett zsemlemorzsa úgy szar, ahogy van. Én jobbat tudok csinálni ez nem kétséges :D Nem tagadom, mert tényleg sokkal jobb ez, mintha megveszem, de akkor is összeszenvedem :D szóval volt szárított kenyér takarítás után meg is csináltam... Hát ez meg a bolti zsemlemorzsának nevezett valami között a különbség ég és föld... "De ne szenvedjél már vele, nem éri meg!" Igen? Hmm ez akkor is sokkal jobb és nem érdekel :D szóval összeszenvedtem :D Megvolt tehát a főzés, mosás, takarítás... ja és csináltam pudiiiingot is :D na jó nem kellett sok tehetség hozzá, de délben pont ez kellett, hogy gyorsan kész legyen :D ez a tipikus "Öntsd bele a port hideg tejbe, keverd addig, míg jó nem lesz" pudingot csináltam :D hát ja gyors puding, "krémpuding" de ahhoz képest tök jó, és a leírás szerint rögtön fogyasztható... nos sokkal jobb, ha a hűtőben van pár órát... mert ugyan megcsináltam, de nem akkor ettük meg...

Kimentem nem rég kutyázni... erre mit láttam? A papgájok külső etetőjébe ugrál egy kisegér... beleugrik, eszik, kiugrik... Először azt hittem csak rémeket látok... de nem... azt hittem az agyam eldobom :D a kis szemtelen... de a nimfákat nem zavarta, valószínű nem ez volt az első alkalom... biztos megszokták már... Szóltam a többieknek, akik tettek róla, hogy a kis szemtelen ne egyen többet ott... Amúgy van 6 tojás, de nem tudom mi lesz velük... Múltkor kiengedtek sikeresen 3 nimfát... a fiú az szorgalmasan ül a tojásokon, a másikat meg láthatóan nem hatja meg a dolog... vagy csak én pont akkor látom őket, amikor a fiú van az odúban :D Na majd meglátjuk lesz-e/lesznek-e kis nimfák...

A holnapi programom is megvan... Délelőtt kaja főzés :D csinálok fini kaját, aztán kiscsajra kell vigyázni... vagyis annyira nem kell, mert el van ő... Van dumája, meg jó, hogy érdeklődő típus, persze ez nem mindig jön elő neki és akkor van a hiszti, amit én nem engedek meg neki :D "Anita rakjál be nekem olyan filmet, amiben helyes fiú van!", "Anita én azért megyek az iskolába, hogy új szerelmem legyen." na ezek azok amiktől behalok :D szóval holnapra keresek helyes fiús filmet és a déli szieszta megoldva :D Szóval nem unatkozok, de jó is így, legalább nem kattog az agyam :) na ennyit mára...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr80626347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: film kaja főzés papagáj takarítás puding tüzijáték ko mosás értetlenség egérke nimfa
süti beállítások módosítása