Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Szép volt srácok! Megcsináltátok...

2008.08.22. 17:58 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Nem tudom, hogy mi történt az éjjel, de nem tudtam elaludni. Először olyan fura érzésem lett... hülyén hangzik, de olyan volt mintha érezném valaki gondolatait... ezekszerint még mindig "érezzük egymást" Tibivel... Nem múlt még el... Tudom, hogy az éjjel neki is húzós volt... de miért jött ez megint elő? Aztán ez elmúlt és egyszerűen nem tudtam elaludni... Már odáig fajult a dolog, hogy lestem a plafont, majd nehezen találtam egy embert, aki szintén nem alszik és vele dumcsi... Aztán úgy éreztem, mindjárt elalszok, de nem jött össze, így lestem az olimpiát. Reggel fél 7kor sikerült elaludnom, persze csak 8ig, mert tudtam, hogy kelni kell, ha délben akarunk kajálni... Nagyon fáradt vagyok :D Hát a kaját megcsináltam, közben mosás meg ilyenek megint... Aztán kaja kaja kaja :D mire elkészültem, addigra hazaértek a többiek és ettünk, még összepakoltam és mehettem a kiscsajért az oviba... Hát sikeresen kitalálta, hogy ő még meghallgatja a mesét... hát azt hittem a 10 perc alatt bealszok, de akkor nem kelek fel egy darabig... nagy nehezen sikerült kibírnom, hazajöttünk és mint ahogy vártam közölte, hogy ő nézne filmet... De meglepődtem :D nem nem szerelmes kellett neki... mondom hoppá, ezt hova írjam??? :D Aztán a Srácok és Az-t választotta... mondom ok, úgyse láttam még... Hát láttam már jobbat is, szóval nem nyűgözött le, de neki bejött és ez volt a lényeg, hogy lekötötte őt. Aztán mire végeztünk jöttek is érte, szóval a vártnál kevesebb időt töltött nálunk... Aztán most kínlódok, hogy még pár órát kibírjak ébren, mert nem akarok megint éjszakázni... Majd csak kibírom... :D

Még délelőtt a kaja alkotás közben néztem a tv-t... Mit nézzünk, mit nézzünk? Olimpiát... Hát hol is kezdjem...

Végre megvan az első aranyérmünk... VÉGREEEE... Igen Attila megcsináltad, de még hogy... Kolóért ment, győzni akart, akarta az egészet és megcsinálta... Szép volt... Az az igazság, hogy a kenusainkban bízhatunk már csak és tessék itt a bizonyíték, hogy igen is jók vagyunk... jók a szegediek... Persze, hogy mindneki büszke rá... Végre első arany... 

Igaz, hogy az arany az mégis arany...de... a legszebb pillanata a mai napnak akkor is az, amikor Kiss Tomi és Kozmann Gyuri bejön harmadiknak... kit érdekel, hogy "csak" bronz? Már annak is örültünk, hogy a döntőbe bekerültek és tessék... Nem semmi, hogy két hét alatt ennyire menjen nekik... Ők is Kolóért mentek és megcsinálták... Magyarország büszke rátok! És ahogy egyik cikkben olvastam, ez nem csupán Kiss-Kozmann páros volt... Kiss-Kozmann-Kolonics... Koló bennetek él tovább... SZÉP VOLT SRÁCOK! MEGCSINÁLTÁTOK!

Aztán az én kicsi csalódásom... Kammerer-Kucsera... Istenem fiúk... Annyira szép lett volna az arany... aztán elég lett volna az ezüst... a bronz... és végül 5. helyezés... Olyan szépen jöttek 750méteren keresztül, hogy az hihetetlen, és... elfáradtak... nem könnyű... de ez van...

A csajok négyese is tök jó volt... Kell nekünk az érem, lett is... Lesz még nektek ebből is aranyotok... csak ugye nem most... De a holnap lehet még szerezni... Esélyünk már csak ebben van... na meg a vizilabdában... Ha már ott vannak a döntőben a fiúk, akkor csak csak összehozzuk már az aranyat... Vagyis nagyon bízom benne...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr12628116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: sport gyerek álmatlanság olimpia győzelem főzés takarítás kenu arany kajak mosás
süti beállítások módosítása