Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Esküvő, munkaügyi, itthon...

2008.09.01. 21:51 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Most kezdődik életetek nagy kalandja! Mert épp most indultok el az úton, hogy megismerjétek egymást. Legyen ez az utazás csupa csoda, nevetés, együttérzés és szerető gondoskodás.
(Jenny De Vries)

Szóval a szomabtom úgy indult, hogy tök izgatott voltam, hogy mi is lesz aznap. Már akkor kénytelen voltam beletörődni, hogy egyedül megyek a csoportból, és ez rossz is volt nagyon, mert azért csak jobb lett volna, hogyha ismerek is ott valakit. Na de így is volt, akit ismertem, meg akit megismertem :D Mariann még péntek este hívott, hogy útközben fel kellene vennünk egy csajt, így vele összehaverkodtam már az úton... Ő is egyedül jött. Mikor megérkeztünk, akkor már ott volt Annamária, végül is őt is ismertem :D aztán megjöttek Ildikóék is :) ők vittek mindenhova. Megérkezett Mariann és és annyira szép volt :) Aztán még vártunk a többi vendégre, mi dumáltunk. Aztán megjöttek Petiék a hintókkal, zenészekkel, többiekkel... elbúcsúztatták Mariannt és irány be a faluba a polgári esküvőre. Ezután a templomi... soha nem voltam még evangélikus szertartáson :D hát asszem nem is nagyon szeretnék többet :D a pap alapból úgy kezdte, hogy 45 percet késett... :S már mindenkinek ciki volt szerintem... vajon miért? És még a telóját is kikapcsolta... na erről ennyit gondoltam... aztán beszélt az olimpiáról... de ez hogy kapcsolódott az esküvőhöz... nem értem :D aztán szegény Mariannt Zsuzsázta, Anikózta, Mariannázta :S, nem hiszem el, hogy ilyen nehéz megjegyezni két nevet... na mindegy... Peti is volt István és Isten :D persze mindenki röhögött :D istenem :D szegény Mariann se bírta ki nevetés nélkül :D bár én amilyen vagyok, tuti közöltem volna a pappal, hogy nem így hívnak... :D na mindegy túl lettünk ezen is :D aztán go az étterem, ahová ugye késéssel érkeztünk meg... előbb kajáltunk :D jaj istenem nem is én lennék :D kicsit összefröcsköltem magam már a levessel... :D de hogy hogyan, azt nem tudom :D még jó hogy felszerelkeztem ruhákkal :D szóval a kaja tök jó volt :D aztán meg a buli is tök jó volt :D Szóval az egész úgy kompletten jó volt :D jól éreztem magam és még mindig nagyon nagyon SZERETLEK titeket :) <3 Hajnalban jöttek értem apumék és így kora reggelre haza is értem :D Tündit hazafelé is vittük, szóval félúton őt is kidobtuk :D aztán itthon sikeresen aludtam 1 órát :S és ennek köszönhetően nem nagyon voltam képben :D persze öcsikém az alkoholra fogta, pedig nem is ittunk sokat :D De hát ezen jót röhögünk, mert van aki el is hitte, hogy részeg voltam :D:D:D na mindegy :) Szóval aludtam egy órát, nyűgösen végigszenvedtem a vasárnapot, főztem és pihiztem volna, ha tudtam volna, de este hamar kidőltem és pihiztem :)

Hétfőn jelenésem volt a munkaügyiben. Bementem, erre közlik, hogy a nőci nincs a héten... na mondom tök jó... erre kapok egy másik időpontot és közlik, hogy talán akkorra már lesz... röhejes ez az egész... Na a másik, hogy azt mondták, hogy ha valami nekem való munka befut hozzájuk, akor rögtön szólnak... hát épp ez az, hogy basztak szólni :S na mindegy. Felhívtam az egyik sulit, hogy keresnek-e még napközist és még hétfő délután elmentem elbeszélgetésre. Azt mondták, hogy október 1-től kellene kezdenem... de én kellenék... de 100%-ra akkor mondom, hogyha már aláírtam a szerződést... de reméljük hamar meglesz az is. Most még várok a Start kártyára, mert így nekik tök jó, mert nem adóznak utánam, de pont még belefér és még szeptemberben meglesz.

Tegnap itthon főztem :D hát most először volt az, hogy amit én főztem abból nem ettem. Nem azért mert nem volt jó... Csináltam zöldséglevest meg csirkepörit tésztával. A levesből egyáltalán nem ette, de rossz nem lehetett, mert elfogyott :D de ilyen eddig még nem volt :D de ez van.

A mai nap... :D hát azt hiszem ha nem én lennék, akkor ki kellene találni... :D Ginának mondtam, hogy ma állásbörze lesz :D megbeszéltük, hogy talizunk, gondoltam de jó legalább beszélünk is egyet már... Reggel felkelek, elindulok, talizunk, kaja és kávé, odamegyünk :D :D mondom mi van :D erre kiderült nem ma, hanem jövőhét szerdán van :D a biztonságiőr mondja, hogy mutassam már meg a papírt :D basszus :S :D és tényleg nem a mai nap volt ráírva :D pedig esküdni mertem volna rá... na mindegy tök ciki volt :S :D de megnyugtatott minket, hogy nem mi voltunk az elsők... ó ha tudná, hogy tőlem származik az infó... :D:D:D:D szegény emberek :D végülis nem sok ember előtt égtünk :D de jól átvertem Ginát is :D ez van :D bénáskodtam egyet :D ahelyett, hogy aludtam volna itthon... :D ezután az OTP-be elintéztem a hiteles dolgokat :S mert hát ugye miért ne, már el kell kezdenem fizetni :S ami elvileg anno nem így volt, de mindegy, legalább hamarabb lezárul :) mondta a nőci, hogy neten is tudom intézni ezt... aham :D hát igen kicsi Anita annyit bénázott itthon, hogy csak na :D a jelszavam nem tudom, mert hát azért nem enged ez be... vagy nem tom :D "Felfüggesztettük!" :D:D:D:D hmm érdekes ez :D ennek ellenére se fogom tudni holnap se a jelszavam :D aztán ettünk csokit :D Azért is leírom :D végül is nincs benne semmi :D meleg volt és így a csoki is olvadt... :D a végén Gina nyalta mint a fagyit :D de tényleg jobb, hogy nem együtt nyaltuk :D:D:D na mára elég a hülyeségből :D Tuti elolvasol szóval: Sajnálom hogy átvertelek :D béna vagyok :D ennyi :D:D:D ezt egy darabig tuti nem felejtem el :D na itt se...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr49643977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én esküvő főzés otp pihi lagzi munkaügyi bénáskodás
süti beállítások módosítása