Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Húsvét fíling így előre...

2009.03.22. 17:46 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Vasárnap... Egész héten a hétvégét várom, hétvégén meg már azt, hogy mikor lesz vége. Akárhonnan nézzü ez így nem normális. Csupán felejteni szeretnék. Valahogy olyan lassan megy, pedig szeretnék már egy lépéssel túllenni rajta. Ma felkeltem és segítettem az ebéd elkészítésében. Aztán kaja, anyával kettesben... Most erre mit mondjak? :S :D Apa meg öcsi elmentek melózni, így maradtunk ketten. Jó nem mondom azt, hogy nem volt jó, de ma legalább nem volt veszekedés... Vagyis eddig még nem vesztünk össze. Kaja után gondolkoztam, hogy mivel a csoporttal az ebédlőt kell díszítenünk és közeledik a húsvét, ezért ki kellene találni valami dekorációt. Bőszen nekiálltam, hogy megcsináljam a sablonokat és kitaláltam, hogy mi lenne, ha tanítónéni is csinálna valamit. Előszedtem az újságokat, net stb. és a sok ötletből alkottam egyet magunknak :D Végül is annyira nem gáz :D bár kicsit érdekes a kis csirke feje, de na mit csináljak, ha a szülők ilyet alkottak? :D Meg a ragasztásnál csúnyácska, de azért jó lesz ez nekünk. :D Szóval ötletekkel teli a fejemben összeállítottam a húsvéti cuccokat, már csak meg kell valósítani őket. :D
Tegnap sikeresen lereszeltem a körmöm :S vagyis beidegesedtem és nézegettem és hiányoztak már gyöngyök, kopott a festék és fogtam a reszelőt és adtam neki :S :D Végül is majdnem olyan, mintha újonnan lenne csinálva, csak mégse :D még két hét és lesz új, addig meg marad ez a sima :) Nekem így is tetszik.
Életemben nem gondoltam, hogy egy szag ennyire fog irritálni. Már délelőtt is éreztem, de azt hittem kintről fújt be valamit a szél. Nézem a filmet és megint érzem... később is érzem... Mondom ez lehetetlen. Keresem, keresem, de semmi. Olyan "maláta szagú" valamit kutattam. Már anyám mondta, hogy nem tudom annak milyen szaga van... biztos... Aztán megint érezni, mintha valami direkt csak időnként engedné ki magából :D De előbb megtaláltam a bűnöst :D Az a rohadt virág :S de utálom... Nőnapra kaptam egyik kissráctól, de már ki is pakoltam a szobámból :S fúúúj :D de legalább apa is megmondta, hogy tényleg olyan szaga van, szóval nem én vagyok a hülye. Mostmár kint bűzölöghet :S :D és nem fogadok be több olyan virágot a szobámba... Ennyi mára...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr751018430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: húsvét virág dekoráció
süti beállítások módosítása