Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Érdekes hét...

2009.04.04. 22:12 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Nos mivel a héten csak hétfőn írtam, ezért most csinálok egy összegzős bejegyzést, hogy ha visszaolvasom emlékezzek egy borzalmas hétre :D Valahogy egyik napra sem mondható, hogy az én napom lett volna, de végre a hétnek is vége...

Kedd: hát így visszaemlékezve fogalmam sincs, hogy mi az az érdemleges dolog, amit le lehetne írni, de mivel a hetem borzalmas volt, így gondolom említésre méltó dolog nem történt :D

Szerda: Április 1.-Bolondok napja: minden álmom az volt, hogy ezen a napon dolgozzak :D már kora reggel azon gondolkoztam, hogy a gyerekeim vajon mivel fognak megviccelni... Hát mentem a suliba, ők jöttek szorgosan a napközibe én meg szorgosan füleltem, hátha megtudok valami infót. Hát előkerült a cérna... Láttam, hogy a hittan tanárnak a székét összekötötték az asztallal, gondoltam akkor nálam is ez lesz. Ámde tök furcsa volt, hogy aznap a csoport együttműködése valami hihetetlen volt. Együtt mindenki az udvaron, összedugták a fejüket (gondolom ekkor találtak ki mindent), szóval ha hülyeségről van szó, akkor nagy az egyetértés. :D Sorakozónál szóltak, hogyha lehet akkor 2 perccel később menjek be. Hát jó... Bőszen kivárom az időt, sőőt még többet is adtam nekik és kinyitottam a tanárit... az összes gyerekem a folyosón van és kiabálják, hogy "JÖN MÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁR!" és ordítva végig befutnak a terembe. :D Ez a halálom :D Erre visszamegyek és szólok a titkárnőnek, hogy menjen már be és mondja, hogy ma ő lesz a napiban, mert nekem dolgom van, de majd bemegyek később ne izguljon. Elindul.... várok, várok... mondom mehetek... Kinyitom az ajtót, a gyerekeim szintén a folyosón, szintén a "JÖN MÁÁÁÁÁÁÁÁÁR!" és be a terembe. Gondoltam magamban, hogy ennek is sok értelme volt, de így utólag rájöttem, hogy magam kell intéznem a dolgokat és nem kell másokat megkérnem... :S Jó segítség volt... Benyitok a terembe, a gyerekek sehol, ablak nyitva... ÚÚÚÚÚRISTEN ezek kiugráltak az ablakon? :D Belépek és visítozva előugrálnak mindenhonnan :D Tábla telifirkálva "Szeretünk" :D (Ez most poén vagy igazság???? :D) Persze a titkárnőt is rávették, hogy száljon be ebbe... Nagy nehezen sikerült csak lecsitítanom őket. Végre csend lett és jöhetett a tanulás :D , mert hát igen ilyenkor is kell... "Tanító néni üljön le!" "ÁÁÁÁÁÁ kihúzom a széket és még kiugrik valami patkány! :D" "Nem nem nincs ott semmi..." Persze láttam, hogy mi van ott, de húztam az agyukat :D Persze ez nekem jólesett :D Nem voltak hajlandóak a leckét csinálni, mert azt figyelték, hogy én mit csinálok. :D 10 perc után ezt meguntam: "Na akkor most jön az én meglepim :D Itt vannak a gyakorlófüzetek... Azért jöttem később, mert a szülőkkel beszéltem telefonon és mindenki marad 4-ig és bőszen fogtok másolni!" Na persze rögtön fogták magukat és dolgoztak mint a kisangyal. Egy idő után azért megsajnáltam őket és kihúztam a széket, vagyis húztam volna... Jó erősen odakötözték :D Kioldottam és ültem volna le és mindenki kezdett felállni... Ajaj gondoltam itt valami nem stimmel és nem ültem le. Tettem pár kört a teremben és felmértem a helyzetet. Semmi ártó dolgot nem találtam, így leültem. Fogalmam sincs, hogy kerültek oda olyan gyorsan, de odaszaladtak és páran próbáltak lekötözni. Gondoltam szórakozzanak kicsit, ez csak cérna és nem lesz gond a szabadulás... Megkötözték a kezem, lábam, hozzákötöttek a székhez, az asztalhoz, a padokhoz, a folyosón a radiátorhoz és a kilincshez :D Hát így tök poénos is volt... Ámde... Az a rohadt cérna nem szakadt volna el... :D :D:D:D Persze jót röhögtek rajtam és akkor már nem volt számomra olyan vicces... :D Egyszerűen nem akart elszakadni a cérna, de nagy nehezen sikerült leszedni magamról. Na mondom ennek is vége, tanulhatunk tovább... Mindenkin rajtatartottam a szemem, és fogalmam sincs, hogy került az egyik gyerek az asztalom alá, és hogyan kötözte meg úgy a lábam, hogy nem vettem észre :D Eszméletlen :D :D:D:D Anyukám itthon azt mondta, hogy visszakaptam azt, amit én teszek velük. De mondtam neki, hogy én nem szivatásból vagyok szigorú, hanem azért, hogy egy kis jó is ragadjon rájuk. Szóval a szerdai napom jó volt és tök vicces :)

Csütörtök: még szerda este felhívott a körmösöm, hogy pénteken megy melózni, így ha lehet, akkor csütörtök este menke már. Pont jól is jött így hát lett új és csini körmöm megint :) Most valahogy a szokásosnál is jobban tetszik :) és pénteken a gyerekek is azt mondták, hogy "gyönyörűséges" :D Ja csütörtökön voltam technikán, helyettesítettem. Egy élmény volt, mert csak 7 gyerek volt és mivel jó idő volt, kivittem őket az udvarra. :D 

Péntek: tegnap mehettem 10-re, mert mentem megint helyettesíteni. Hát majdnem lekéstem a csatlakozásom, épphogy felszálltam el is indultunk. A buszon sikerült egy részeg elé ülnöm :S aki állandóan azt hajtogatta, hogy "megverlek, mert nincs fehér polcod" :D és közben bűzlött a piától... Gusztustalan és undorító volt. De beértem... Hát én nem tudom, de valahogy néha azt érzem, hogy 1-2 gyerek annyire fel tud idegesíteni és persze ez a céljuk és olyan nehéz azt mutatni, hogy tök nyugodt vagyok. Persze tegnap is ez volt. És jövőhéten és ez lesz, mert megyek hétfőn is és kedden is. A gyerekeim már egy hete nyúztak, hogy mikor lesz játék délután. Péntekre tettünk is egyet, de játékot össz-vissz két gyerek hozott. Gondoltam magamban ennek túl sok értelme nem volt, de hát mindegy. Hoztak azért zenét, azt hallgattuk (Basshunter) meg elszórakoztak ott maguknak, szóval nem vittem túzásba semmit akkor kivételesen. Alig vártam már,hogy délután 4 óra legyen, mert akkor tudom, hogy két nap pihi következik...

Ma: meg volt beszélve hogy 7 után reggel ott vagyok a kozmetikusnál... Nincs mit tenni, ha így van, akkor felkelek korán, bár belátom, hogy nem ez a legjobb a pihire. :D Éjjel olyan 2 után alhattam el, az ébresztőt beállítottam, hogy majd 6-kor felkelek és 6:40-ig fel is ébredek és elkészülök... :D Hát ne mígy lett. A barátnőmre ébredtem, hogy hív, megyek-e a busszal... 6:45 volt :D mondom neki aha, csak én most keltem fel, de szerintem nem érem el :D mondta, hogy gyorsan öltözzek és menjek. Még jó, hogy a buszmeg velünk szemben van. Eszméletlen gyorsan kipattantam az ágyból, ami először a kezembeakadt ruha, azt felvettem és irány a buszmeg :D Köszönöm a napszemcsi feltalálójának, hogy feltalálta, mert eszméletlenül jól jött reggelről :D bár kicsit lehet, hogy hülyének néztek, de nem zavar :D szóval ruha fel, napszemcsi fel és irány a buszmeg... és még vártam is egy csomót :S :D na de mindegy. Ha barinőm nem telefonál rám... simán elaludtam. Tanulság: ha korán kelek, aludjak el időben :D A kozmetikusnál fájt minden, de még mennyire... áááááááááááááááááááááááááááááááá túl érzékeny vagyok ma az ilyenekre azt hiszem :D nyafogtam is :D Aztán jöttem haza és csináltuk a kaját, mert kitaláltuk, hogy mivel tesómnak hétfőn van a szülinapja, akkor szombat délután ünnepeljünk.

Csináltunk egy csomó kaját, persze azt hiszem, hogy fölöslegesen :D de mindegy jó lesz holnapra is, legalább pihizhetünk. Még délelőtt elhoztuk a tortát, amit csináltattam neki. Szerintem tök jó lett és fincsi is. És tetszett is neki :P oersze egész nap keresett-kutatott, de nem talált semmit, mert ügyesen eldugtuk :) Jött délután a barinője is, este kajáltunk és délután helyett este megkapta az ajándékot. Igazából motor alakú tortát szerettem volna, de maradt az autó :) de így visszagondolva egy nagy 18-as karikát kellett volna csináltatni neki :D:D:D:D Este tök bekajáltam, fáj is a pocakom most rendesen :D :S és már jelenleg ágyban vagyok és mindjárt alszok is. Kipihenem a hét fáradalmait, vagyis egy részét csak. Jó éjt...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr781046624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vicc poén köröm április1 bénáskodás
süti beállítások módosítása