Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Hmmm vagy hmmm...

2009.04.18. 21:10 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Néha, vagyis mostanában elég sokszor érzem így magam. Valahogy nem értem az embereket. Vagy az én felfogásommal van a gond, vagy tényleg ennyi hülye ember van. Jójó legyen a második :D egyértelmű, hogy nem magamban fogom keresni a hibát :D A héten nem írtam, mert örültem, ha bedőlhettem az ágyba...

Szerda: szünet után az első nap... "Tanííííííííííííííítóóóóó néééééniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii de hiányoztál" fogadott a suliban :) Persze jól esett, kinek ne esne jól? :) /Bevallom már nekem is hiányoztak a kis lurkók/ Persze gondoltam, hogy majd milyen jó hetem lesz... rövid meg minden, mire közölték velem, hogy csütörtökön mehetek helyettesíteni... Néha már kezdem azt érezni, hogy a kicsit csicsáztatja mindenki. Úgy volt megbeszélve, hogy majd locsolkodunk a napiban, de "szerencsére" csak  egy ember hozott kölnit. :D Egész délelőtt azon izgultam, hogy milyen gáz lesz majd hazafelé a buszon :D szagolhattak volna az utasok :D de még amit rám akart fújni a kissrác, azt is másra fújattam... De gonosz vagyok hehe :D

Csütörtök: bőszen felkeltem kora reggel és mentem korán, hogy hűűű de jó föci órákon résztvegyek, ráadásul 4-en is. Jó élményekkel gazdagodtam: "Ázsia egyik nagy városa Miami", "A Balatonban cápák élnek", "Oroszország Ázsia egyik fővárosa"... És itt jött az, hogy én feladom. Lehet, hogy nekik ez poénos volt, de számomra nem. Valahogy ez szörnyű... Legalább gondolkoznának kicsit... De túléltem ezt is. Jó hír, hogy én is kaptam ruhapénzt, amit lyuasórámban fel is vettem :) Lett kicsi pénzem :D Rossz hír... Én nem tudom, de az emberek annyira jól tudnak időzíteni a szar dolgokkal. Még föcire menet megállít az egyik ofő, hogy ki volt a gyerekekkel délután a szünet előtt. Mondtam, hogy én lettem volna, de a csúszóm akkor volt, így nem én. Merthogy az egyik gyerek beteg lett /szünet után már.../ és azt mondta az a kis szaros, hogy a napköziben megbüntették és büntiből futnia kellett 8-9 kört megállás nélkül. Persze itt elkezdtem röhögni, hogy ki az a nem rendes, aki büntetésből futtatja a gyereket? Mondtam neki, hogy bejöhet a napiba és megkérdezheti bármelyik gyerekem, hogy mi a büntetés ha olyan van... mindenki együtt fogja mondani, hogy "AKKOR NINCS JÁTÉK SENKINEK!". De hát nem én voltam és kiderítettem, hogy aznap nem is volt még csak büntiben se senki... Ráadásul még azt is mondta, hogy a "göndör hajú tanár nénivel voltam..." Gondoltam magamban, hogy "anyád", hogy nem tudod már hónapok óta megtanulni te se a nevem... Ráadásul őt meg még nem is büntettem meg soha. Persze ezen teljesen kiakadtam és egész föci órán ezen rágódtam. De annak a hülye anyának sincs annyi esze, hogy ha a gyerek hazudozik (persze ő mindig igazat mond... :S csak neki lehet gondolom igaza), akkor esetleg hozzám jönne oda, hogy helló ez meg az van... de neeeem, minek is... Ja és kiderült, hogy a gyerek állítólag hiperakítv (ja majd el is hiszem...), általában két lépést is lusta tenni a gyerek, és gyógyszert szedetnek vele. Állítólag valami nyugtatót kap a gyerek. De a szülőnek is ennyi esze van???? Hát csak gratulálni tudok neki... de majd azért egyszer elkapom, ha jön a gyerekért. Szóval a csütörtökön ebből a szempontból szar volt, és komolyan hányok az ilyenektől. Aztán mikor hazajöttem, bementem a boltba megbeszélni a melót, mert mondtam, hogy szívesen lennék beugró. azt mondták szombaton mehetek...

Péntek: délelőtt elmentem a turiba :D szerváltam egy tök jó felsőt, amit kicsit átalakíttatok a varrónővel és lehet használni felsőnek és szoknyának is. Már tök várom :P csak ha lenne erőm elmenni hozzá... :( Tegnap úgy túlságosan extra dolog nem történt, mégis elfáradtam, de rendesen.

Ma: délelőtt voltam melózni, elég jó volt, de azért van mit tanulni a kereskedelemben... nem könnyű ott sem... de még pénzt is kaptam ma :) délben hazajöttem, kaja, süti sütés, pihi, majd kint a kertben ültettünk virágokat... nem keveset. Éééééés végre pihi. Tök jó érzés vízszintesbe tudni magam :D Holnap reggel tuti nem kelek fel korán... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr861073258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló suli emberek szülők érzelmek
süti beállítások módosítása