Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Kicsi akarok lenni...

2009.07.01. 18:50 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Kicsi akarok lenni... akkor nem lenne semmi gondom. Mikor még kicsi voltam, addig a "felnőttek" megoldottak mindent helyettem. Most mindent magamnak kell megoldanom. Nem is ezzel van a gond, csupán azzal, hogy van amit lehet nem is akarok megoldani. Igen "menekülök"... ismét... Miért maradjak? Azért, hogy nekem legyen rosszabb? Azért, hogy az én kicsi szivem fájdítsam? Igen... a saját érdekeim nézem... kiét nézzem, ha nem a sajátom??? Tegnap hallottam: "A férfiak nem azért vannak, hogy megértsd őket, hanem hogy szeresd és ő is szeressen!" Nem ttudom, hogy ez kitől származik, de van benne valami... Csak nincs annál gázabb érzés mikor valami egyoldalú. Sajnos ezt el kell fogadni, tetszik vagy sem... Nem lehet olyan szekér után futni, ami nem vesz fel soha... Kicsi akarok lenni, hogy ne kelljen szembenézni az ilyen dolgokkal... Nem szeretem az ilyeneket...
Ma befestettem az egész hajam vörösre, "kell a változatosság" alapon... most valahogy jobb így... :) Aztán beszéltem egyik barátnőmmel, aki elmondta, hogy terhes. Úgy örülök neki, és neki is mondtam, hogy nagyon irigylem... szeretik egymást a férjével, babájuk lesz... de "nyugi már, te is megtalálod az igazit"... ja :D főleg, hogy én mindig azokat fogom ki, akik kihasználják a drága, jó kis szivem... De hát ez van...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr941220573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én érzelmek
süti beállítások módosítása