Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Jajj Anita te vagy az???

2009.07.09. 20:17 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

 

 

 

 

 

 

 

 

Kezdtem hozzászokni, hogy magamtól ébredek, pihizhetek amennyit tudok... idáig... Hajnali 8-kor csöngetnek... a postás... basszus nem hiszem el, hogy annyi esze nincs, hogy ismer is ráadásul és látja hogy a redőnyök amennyire csak lehet, le vannak engedve, és na... hát nem... jó oké... redőny felhúz és már ott is van az ablakom alatt :D remélem senki nem látott úgy reggelről :D láttam hogy ott lóbálja a parfümöm (ami egy borítékban volt, de én tudtam mi az hehe) szóval irány ki érte :D aztán mikor beértem láttam hogy még a hajam is felállt :D de kis aranyosan még elnézést kért, hogy felébresztett, persze azt mondtam, hogy semmi gond... mert mit mondjon ilyenkor az ember? Menj a francba vagy mi? :D Hát de a parfümért megérte kelni, mert imádom :)
Aztán persze nem tudtam már visszaaludni, pedig éjjel későn aludtam el... :D na mindegy, majd ma korán fekszem. Néha kezdem azt érezni, hogy nem vagyok magamnál :d mostanában tök sokat pakolok. Bár lehet, hogy ez csak gondolat elterelés, de legalább van jó oldala is. Ma pormentes lett a szobám :D és vasaltam is :D azt hiszem a vasalást meg a mosogatást szeretem a legjobban :D de megállapítom, hogy baromi sok könyvem van. Ha esetleg egyszer "elszegényedek" (magyarul tényleg nagyon nem lesz semmi pénzem), akkor eladom őket :D vagy jó lesz gyújtósnak :D na ezt azért nem :D Ha egyszer lesz saját házam, mert lakásban nem igazán akarok élni, akkor tuti hogy lesz egy külön szoba a könyveknek és egy hatalmas gardróbom hehe :) csak ehhez pénz kell. De lehet, hogy épp a héten nyerek a lottón és hiphop máris elköltöm :D Óóóó ha egyszer lesz házam... Még mindig szép dolog álmodozni...
Annyira tök fura volt ma. Megyek nagyanyámékhoz, köszönök anyum keresztanyjának, visszaköszön és "Jajj Anita te vagy az???" Hát ki lenne? Aztán leesett, hogy ő még nem látott vörös hajjal, de azt mondta, hogy nagyon tetszik neki és jól áll nekem, szóval még egy strigula a vörös mellé. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr791237051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én parfüm
süti beállítások módosítása