Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Olyan ez, mint a gyerekláthatás...

2009.08.26. 20:26 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Azt hiszem ilyen gyorsan se keltem még fel soha :D Ahogy megszólalt az ébresztő, már is pattantam ki az ágyból :D Na az egész persze ott kezdődött, hogy tegnap este eldöntöttem, megnézem az esti meccset. Persze ez mind szép és jó volt mindaddig, amíg a második gólt belőttük, és onnan mint aki fejbevágtak, úgy aludtam :D Aztán a reggeli ébresztő valahogy olyan hatással volt rám, hogy most azonnal kelni kell, pedig minimum kétszer mindig kinyomom... de most nem. Szóval tök hamar elkészültem, de elszöszmötöltem az időt, így gyorsan eltelt, hogy indulhassak. A boltban voltam ma. Nem voltak olyan sokan, talán azért mert már hét közepe van. Persze áru ma is jött ám :P Olyan szomorú volt ma a srác... kérdeztem mi a baj, de hát gyorsan lerázott egy semmivel, de mondtam neki, hogy tök látszik rajta, hogy van valami. Aztán elment, jött megint az áru, segítettem kipakolni. Aztán valahogy szóbajött, hogy holnap jön majd több cucc, de én mondtam, hogy azt már a többiek fogják kipakolni. "Holnap már nem jössz?" Hát nem... nekem máshova kell mennem... "Nagyon szomorú leszek!" Én is :( de majd jövök szombaton... "Az csak heti egy nap" De nem értem mi a baj ezzel? "Hát csak akkor láthatlak... Olyan ez mint a gyerekláthatás" Ez valami kurva jó hasonlat volt :D Jaj de kis édes :) Birom az ilyen embereket :) Aztán már az volt a fura, hogy kora reggel ott volt a boltban, mert ahogy hallottam a csajszija nem kelt fel időben, és vitte a busz után... Vagy valami ilyesmi, de a lényeg amit ebből ki akarok hozni, az az hogy olyan nem tudom, de furcsa volt. Mint aki már tök unja ezt az egészet, mert "hetente kétszer tuti eljátsza"... Hát őszintén szólva egyszer-kétszer azért még belefér, de hosszútávon én is megunnám ezt, az tuti. De hát ezt ő tudja, meg a csaj... Aztán meló után pihi itthon. közben megírtam a levelet Tibinek, mert hát már elég rég nem írtam. Kitaláltam azt, hogy kimásolom a bejegyzéseim, mert azért ilyen pontosan úgysem tudnám leírni, hogy mi történik velem. Remélem nem lesz gond. Igazából az egész napból azt nem vártam hogy eljöjjön a 2:45, mert ilyenkor ér haza anyám, és már előtte láttam, hogy megint bele fog kötni valamibe. De nem történt meg még az érkezéskor. Úgy volt, hogy ma is elmegyünk futni, de mindkettőnknél krumpliszedés volt, így ez ma elmaradt. Persze én a végén már nem voltam ott, mert a hajmosás nálam hosszú macera. Aztán persze mi következett? Hát anyám morgása. Komolyan mondom, hogy ez egy napot nem bír ki enélkül, egyszer tuti be fog kattani :D De nem izgat, mert ha tetszik, ha nem én már akkro se fogok ma csinálni semmit, mert megérdemlem a pihenést én is. Kaptam az infót, hogy megvannak az orvosi papírok, így holnap mehetünk vérvételre, meg tüdőszűrésre :) Bár nem sok kedvem van a kórház közelébe menni, de hát nincs mese... Jobb előbb túllenni rajta és aztán már nem lesz erre gondom...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr221340529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én love meccs levél érzelmek
süti beállítások módosítása