Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Minden egybe...

2009.08.30. 21:09 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hát mivel pár nap kimaradt, így gyorsan megpróbálom összegezve, röviden és tömören leírni, hogy mi történt.
Csütörtök: Reggel bementünk, aláírtuk a papírt, aztán szép lassan el is jöttük, és intéztük az orvosi dolgokat. Elmentünk vérvételre, meg tüdőszűrésre, aztán délelőtt jött a jól megérdemelt pihi. Nem szeretem az alkalmasságihoz tartozó vizsgálatokat.
Péntek: Hát pénteken volt az év eleji értekezletünk, ami szerintem viszonylag gyorsan lezajlott. Jó sok munkánk lesz, de majd csak elboldogulunk ismét. Hát nekem a helyettesítési óráimmal még nem tudom, hogy hogy lesz, mert mindennap változott eddig, de úgy néz ki, hogy jól szívok, mert ha úgy csinálják, akkor nem lesz több pénzem... de hát nincs mit tenni, ez van. Bár kicsit tartok ettől az egésztől, de majd lesz valahogy. Éjjel nem tudtam elaludni, így a régi hennám lesikáltam nagy nehezen, és csináltam helyette másikat :) Nekem tök tetszik, bár megkínlódtam vele :) (ja és az egyik részen valahogy nem stimmel a bőröm, vagy nem tudom, mert ott nem akart rendesen rajtamaradni a festék)
Szombat: hát miért is pihennék a héten? :) Minek? :D Reggel korán felkeltem, elmentem a kozmetikushoz, aztán go haza és már el is jött az 1 óra és mehettem a boltba melózni. Ritka az ilyen, hogy szinte a semmiért kaptam pénzt. Egy-két ember lehet, hoyg csak véletlenül tévedt be hozzánk, de semmi több. Szóval valahol még jól is jártam. Persze árú nem jött, Gabit nem láthattam :( Aztán kiderült, hogy az egyik nőci felmondott, így hétvégenként elég sok időt fogok a boltban lenni. Hát remélem nem fogok kibukni... ha meg igen, akkor kérek egy kis pihenőt, mert tudom, hogy nem lehet mindig melózni, és nem is nagyon szándékozok, de hát egyenlőre kell a pénz... Az álmaim megvalósításához meg elég sok kell még... Meg hallottam azt, hogy felvennének a boltba, de én meg nem vagyok hülye... Azért nem mindegy, hogy egész nap fizikai munkát végzek, vagy szellemit. Tök nagy visszaesés lenne, ha csak úgy feladnám a tanítást, de nem is szándékozom, meg hát anyagilag is sokkal jövedelmezőbb ez :)
Ma: hát ma pihenhettem volna, de már fél 7-től forgolódtam és hát mivel nem tudtam visszaaludni, így felkeltem. Délelőtt csináltam sütit, amiből mostanra már semmi nem maradt. Aztán a szokásos vasalás, amit szeretek ugyan csinálni, de ma valahogy olyan semmilyen kedvem van... Aztán megcsináltam 2 hennát és mostanra kellőképpen elfáradtam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr601349344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én henna
süti beállítások módosítása