Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Majd jössz ápolni...

2009.09.20. 16:01 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Óóóó ha én azt tudnám, hogy egész héten mit is akartam írni... Mert hát tudtam volna mindennap írni, csak estére már olyan fáradt vagyok, hogy az hihetetlen.  Megpróbálom összeszedni a dolgokat, de nem tudom, hogy mennyire fog ez menni. :)
Azt tudom, hogy a hétfői írásomból kihagytam, hogy félúton csatlakozott hozzám két kis feér kiskutya, és a suli ajtajáig kisértek. Szerencsétleneket kidobta valaki, pedig olyan szépek voltak. Aztán elmentek, követtek mást. persze kedden meg is jegyezték, hogy aznap nem kisért senki suliba. Hát igen... :D Jaj a kedd... mikor végeztem, akkor közölték, hogy maradnom kell a szülőin, persze egy szülővel se beszéltem, mert mindenkinek elmondtam már mindent. Szóval még véletlenül sem értem haza időben :S A szerdám szabad volt, persze úgy, hogy nem volt órám. Aminek persze néha tudok örülni, mert egy idő után kiakasztóak a gyerekek. Persze ezt úgy értem, hogy még próbálják direkt csesztetni is a tanárokat. De nem gondolnak bele, hogy mi is tudjuk őket csesztetni... :D Csütörtökön volt az összefoglalás mindkét osztálynál. Hát én nem értem, hogy miért nem tanulnak a gyerekek. Éreztem, hogy az osztály fele szó szerint szarik az egészre. De vajon miért jó ez nekik így? Mindent átbeszéltünk, megnéztünk hasonló feladatokat... aztán pénteken megirattam a dogákat. Este meg ki is javítottam. Hát nem fogok kamuzni, de szó szerint röhögtem pár dolgon. Volt olyan gyerek, aki simán megengedte magának, hogy egész órán nem írt semmit. Milyen dolog ez? Végül is kis pisis még, de úgy gondolja, hogy ezt is megteheti. Csakhogy én erre kurvára nem vagyok kíváncsi, viszont kurvára nincs kedvem buktatni. Pár dolog ami igazán érdekes:
"A tölgyfa magassága 900 m kb, a bükkfa magassága 700 m kb."
"A tölgyfa virágai: mogyi virág és mogyoró virág."
"Az erdeifenyőnek nincs lombkoronája, a bükkfának nincs kérge."
"Tölgyfa helyett: kökényfa."
A többit már energiám sincs begépelni, mert borzasztóak. És a helíesírásról ne is beszéljünk, na meg arról, hogy van olyan amit el se tudok olvasni :S Aztán tegnap melóztam, meg ma is. Lassan már a sulitól is kapok fizut :) Tegnap találkoztam Gabival is :$ Tőle származik a cím is... Mert a hideg kövön ült, én meg mondtam, hogy meg fog fázni, és ő mondta "Majd akkor jössz ápolni!" hát persze... bárcsak így lenne :D de komolyan... el tudnám viselni az tuti. Hát nem valami tartalmas bejegyzés, de ez van...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr31394761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli gyerekek doga érzelmek
süti beállítások módosítása