Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Pihenés? Aha...

2009.10.28. 18:46 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Őszi szünet... Miről is szól a szünet? Hát szerintem a pihenésről kellene... kellene... Nem sokat pihentem még eddig, és nem tudom hogy mi lesz velem, ha megint vissza kell majd menni melózni. Nem sokat pihentem eddig, mert mindig van mit csinálni. Bár őszintén megmondva hiányoznak a gyerekek :( akármennyire is rosszak, úgy hiányoznak főleg a napisok. De ez titok, mert ugye a rossz gyerekeket nem szeretjük :D Hétvégén meló volt ezerrel, persze nem láttam őt, mert szerintem ő most volt szabad hétvégés... :( De a héten elég sokat erre volt... már a kocsit messziről hallom... nem tudom miért de már tök rögzült bennem a hangja. :D Hétfőre maradt a takarítás :S hurrá, töök boldog voltam, de túl vagyok rajta. Aztán még hétfőn meg hát kedden is tökmagot szedtünk, amit a végére már baromira utáltam. Persze a kutyával mi jól elszórakoztunk, de a végére szerintem a tököt is megutálta, mert került fordult a szájába dugtam egy tök darabot. :D Lehet azért ugrált rám utána, csak hogy visszaadja :D De imádom őket. Aztán még tegnap írt barinőm üzit, hogy elmehetnénk gyrosozni. Először nem volt kedvem, de végül is elmentem mire végzett és mentünk kajálni, bár mire hazaértünk szétfagytunk. Ma... gondoltam ma aztán majd pihenek. Hát nem... már 7 órától fentvagyok, és nem értem hogy miért nem tudok aludni. Pedig ma még nem is a telóra ébredtünk... Mert hát van egy zaklatónk, vagyis én így hívom. Már pár napja azzal szórakozik a lelkem, hogy felhív minket, aztán hatás szünet és lerakja. Hát baromi jó érzés mondjuk erre ébredni, vagy napi szintem többször végigjátszani. Valamelyik félőrült... Tuti valamelyik beteh ember szórakozik, de ismételten ott tartunk, hogy éjjelre ki kell húzni a telót... :S De ha már teló... én nem értem néha az embereket. Szóval miért vannak olyanok, akik azt hiszik, hogy mindenki rögtön ugrik ahogy ők azt elképzelik. Ma is... Persze nem szépen reagáltam le, de közli a nőci, hogy apum megigérte, hogy ha telefonál, akkor ő rögtön megy majd  a fűtést csinálni. Persze ilyenkor nekem se kell több, mert baromira utálom ezt, hogy azt hiszik, hogy mindenki csicska, elmagyaráztam nem szépen neki, hogy ez nem úgy működik hogy most kitalálja és akkor két perc után már mindenki ott van. De az egyiknek se fordul meg a fejében, ehet az a szerencsétlen még haza se ért, de nem baj, mert hozzájuk azonnal menni kell. Na én tettem megint arról, hogy legközelebb ha minket hív, akkor normális hangnembe beszéljen azzal, aki felveszi a telót... :S Szóval ma felkeltem és neki láttam a sulis dolgaimnak. Persze a nyomtatásos rész hamar feledésbe merült, mert hiába töltöttem én még reggel a patronokat, full nem nyomtatja ki a képeket ahogy én akarok, de a héten már tuti nem veszünk patronokat. Vagyis én tuti nem. De a fő dolog, a röpdoga az elkészült, szóval nincs menekvés, ha törik ha szakad ki fogom kérdezni mindenkitől az anyagot, mert ezt tudni kell. Persze lesz majd megint pár érdekes dolog, ebben nem kételkedem. :))

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr981482143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én minden pihi teló
süti beállítások módosítása