Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Energia=0

2009.11.05. 20:55 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://www.szalmazsak.hu/files/u1/Homer-Sleep1.gif Mostanában nem igazán rajongok azért, ha mennem kell helyettesíteni. Először is azért, mert baromira korán kel kelnem, és elindulnom, hogy időben beérjek. Aztán meg azért, mert igaz, hogy kifizetik, de az adóba lemegy mind. Szóval ma is kelhettem korán és mehettem helyettesíteni. Hát ismét az az érzésem volt, hogy baromira utálok mindenkit :D és ráadásul már hajnalban olyan sokan vannak a buszokon, hogy az hihetetlen. Persze mikor én megyek később, akkor nem sok ember utazik, és könnyű ehhez hozzászokni, mint a tömegnyomorhoz. Aztán mentem a kicsikhez, majd a nagyokhoz, majd megint a kicsikhez és az enyéimhez. Hát baromi fárasztó, mikor egész nap gyerekek között van az ember, mert iszonyatosan le tudják szívni az ember energiáját az tuti. Ma valahogy tök hamar elvesztettem a türelmem is, mert a nagyok nagyon hamar fel tudnak idegesíteni, de szerintem tuti csinálják, csak az a baj, hogy nem velem csesznek, hanem magukkal és ezzel nincsenek tisztában. De egyszer csak leesik nekik. Persze emellé még jött az is, hogy ismételten mindenki meg volt őrülve, mert egész délelőtt szakadt az eső és még szünetben sem tudtak tombolni. Ez persze a délutánra is kihatott, és tényleg, mintha ott se lettünk volna... Gondoltam jöhet a bünti. Persze szerintem nem hatott ez se rájuk :D aztán kitaláltam, hogy mindenki pihenjen egy kicsit, mert elég a tombolásból. Lehajtották a fejüket... és egyszer csak szólnak, hogy az egyik elsős kisfiú alszik. Azt hittem poénkodnak, de nem... Tényleg aludt :) olyan kis édes volt. Hát a fáradtság ezt teszi... és nekem is jön a jól megérdemelt pihi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr491503472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én
süti beállítások módosítása