Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Érted? Érted...

2009.11.23. 22:03 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

"G@be üzenete:
*"ez is egy tipikus hétfő reggel volt..
*..majdnem elaludtam de még épp időben elkészültem és elértem a buszt..
*..a buszon a szokásos tömeg, volt egy ordítózós cigányasszony, aki már reggel jól fel__ta az agyam..
*..a suliban a gyerekek nem tanulnak, mintha a falnak beszélnék, hülyének néznek és ocsmányul viselkednek..."

Hétfő? Hétfő... Utálom. Baromira utálom. És van is ebbe valami. Tipikus hétfő reggel, de nem aludtam el... tök hamar felébredtem, de a busz tele volt cigókkal. Már az fura volt, hogy alig volt ülőhely a buszon, mert mindig úgy jön, hogy 1-2 ember van csak rajta. De ma... teli cigóval... tuti valami segélyt kaphattak :D mert csak olyankor látni őket. Aztán mikor szállok le, sikeresen beégek, mert hát nem is lenne hétfő az ilyenek nélkül. Nos a táskám sikeresen szétjött a pántjánál és a nagy pocsolyába landolt, ami szétfröccsent, és hát kicsit se voltak kevesen a buszmegben :D Aztán a másik buszon a sofőr az ajtóval húzta az időt minden megállóban. Csak azt nem értem, hogy minek vannak ilyen buszok :D a röpke 10 perces utat 20 perc alatt tettük meg... :S Aztán a suliban vártak a dolgozatok. Hát még mindig nem hiszem el, hogy minden egyes alkalommal van olyan ember, aki megengedi magának hatodikos létére, hogy ne írjon semmit. És akkor ilyenkor mit csináljak? Nem lehetek jószivű, mert akkor meg mégjobban szarni fog mindenre... Szóval még egy egyes... Aztán mehettem tanítani. Persze sok kedvem nem volt. Becipeltem a cuccokat, de már a nádnál elkezdődött a szemtelenség. Akkor ott feladtam, mert azt hittem, hogy majd milyen ha mindent szemléltetek. Jó a francokat... Egyesek annyira nem érdemlik meg hogy hihetetlen. Mi a francnak is készülök én ennyit? Van pár ember akit érdekel, a többi meg lassan már csak melegedni jár oda. Persze ha beírok, akkor még ő van felháborodva, de az órát azt tudják bontani elég rendesen. De hozzájárultam az igazgatóihoz elég rendesen. Megvan a méltó büntetés. Aztán mehettem pihenni a napközibe. Vagyis ezek után az már csak pihenés. Aztán közölték, hogy a napközisek közül is részt kell vennie valakinek az értekezleten, szóval jöhetett az összevonás a két csoporttal, ami baromira nem volt kellemes, mert az enyéim nem szeretnek együtt tanulni a kicsikkel, mert azok még olyan kis értetlenek. De végül is túléltük. Meló után tesómmal elugrottunk cipőt venni neki táncra, meg fekete inget, meg szétnéztünk karácsonyi ajándék terén a Tescoba... Azok is szemetek, mert nem is minden úgy van, ahogy hirdetik... De hát az lenne csoda, ha egy hétfői nap teljesen tökéletes lenne :D De azért vettem magamnak egy pulcsit :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr461547587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásárlás meló én tesco cigányok
süti beállítások módosítása