Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Füst áradat...

2009.12.15. 20:58 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://blogol.hu/pikz/sikoly/fust.jpg Jaj ez a mai nap.... Ááááá hátam közepére se kívánnám ezeket. Kár volt örülnöm tegnap, hogy nem történt semmi, erre ma megkaptam kamatostul :D nehogy már valakinek jó is legyen néha :D minek... :DHát a legnagyobb problémám az volt, hogy szépen felszállok a buszra, kiérünk a városból... erre pont alattam elkezd füstölni a busz... Jött befele, mint állat, de valami iszonyatos volt. Már mindenki ordítozik, hogy álljon már meg a buszsofőr, de mit csinált? Csak röhögött... hát komolyan, ha nem a saját szememmel látom, akkor el se hiszem, azt mondom tuti kamu. Sok hülye balfasz vénember is minek van a buszon. Nagy nehezen kinyitunk minden ablakot, mire megáll ez a szerencsétlen balfék, kinyitja az ajtót és kb két percig állunk, hogy kimenjen a füst és simán megy tovább... Hát mondom de jó... ha elkezd égni bent valami, akkor se állt volna meg, az utasok meg dögöljenek meg... Hülye faxfejek... Persze ez az egész napomra rányomta a bélyegét, mert ilyen voltam egész nap. Pedig még csak nem is volt órám, de még nem volt napközim, addig javítottam a dogákat. Hát a kölykök megint alkottak, jöttek a baromságok én meg röhögtem megint egy sort:
- "faszfa", a fűzfa helyett, de akárhogy néztem én csak ezt tudtam kivenni belőle,
- "a hal emlős",
- "a ráknak meszes héjú tojásai vannak",
- "a béka pontyot eszik"
- "halak és uszonyaik" (na ez volt most a halálom)
- "a folyami rák ebihallal szaporodik".
Persze a többi most hirtelen nem jut eszembe, de ki fogom fénymásolni megint őket, mert ezek később még nekem is jól jönnek :D:D:D:D De utána a napi viszonylag normálisan telt el...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr751600800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én busz hülyeség füst doga érzelmek
süti beállítások módosítása