Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Rák... hmm... rák...

2009.12.16. 21:12 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://www.akvariummagazin.hu//images/stories/cikk_kepek/Procambarus_spec._%27Marble%27_Brown_01.jpg Hát szerda szerda, de szeretlek én :D A bejutásom ma akadálymentesen zajlott. Amint beértem a munkatársam azzal fogadott, hogy hozott nekem kis rákokat :D Kérdezte múltkor, hogy nem-e kell, mert a fia kapott és lepetézett és lett csomó. Mondom hozzál :P Erre ma hozott is a kettő helyett hármat. :) Olyan kis cukik, még elvesznek a befőttesüvegben. Hazafelé még el is neveztem őket: Gyuri, Pityu és Dávid. Erre itthon jött a nagy rábaszás :D Gondoltam utánanézek már, hogy mégis mit hoztam haza. Nagy nehezen kiderítettem, hogy ezek márványrákok. Aztán az infók:
http://www.akvariummagazin.hu//images/stories/cikk_kepek/Procambarus_spec._%27Marble%27_Brown_00.jpg"Ebből a fajból ugyanis még - mind külföldi, mind magyar tenyészetekben végzett vizsgálatok során- nem találtak hím egyedet." "Ennél a ráknál viszont az összes megvizsgált állat minden fejlődési fázisban tisztán nőstény volt." Jéééézusom szerencsétleneknek milyen nevet adtam :D kis csajok oszt élnek itt fiú névvel :D de már mindegy, nem keresztelem át őket :D Na gondoltam ennél rosszabb már nem lehet :D de olvastam tovább :D "Rákunk már 4-5 hónapos korában ivaréretté válhat és 8-10 hetes ciklusokban viszonylag nagyszámú 20-120 ivadékot hordhat ki magán." Hűűűű ha ez mind csaj és mind lepetézik, akkor akkor akkor.... lesz egy egész rákfarmom :D:D:D:D Na de ennyire ne menjünk előre, először nőljönek meg, aztán majd meglátjuk hogyan tovább... :D Aztán még az is lehet, hogy jó pénzt csinálhatunk belőlük :D
Na és a kedvenc részem ma... Uzsi után jött a jól megérdemelt bünti, mert baromira elegem van abból, hogy a falnak is mehetnék és még akkor is lenne olyan gyerek, akit rohadtul nem érdekli az, hogy én mit pofázok 10 percen keresztül Gondoltam akkor szívjatok megint csak ti is, nem vagyok hülye, hogy mindig ordítozzak. Az egyik kis cigó is ott marad az ebédlőben a nagy megbízható embereimmel. Hát mire jönnek vissza??? A megmaradt pudingokat, amiket már sehogy nem tudtam szétosztani, abból simán fogott egyett és az ajtó mögé dugta, hogy majd mikor megy haza, akkor el tudja  vinni. De hogy lehet ekkora bunkó már most 9 évesen? De hát benne van a vérében... de akkor is. Amit csak tud azt próbál elvinni... Aztán... Mikor végeztem a suliban, még elugrottam mosdóba és mire visszaérek a tanterembe mi fogad???? Hát a kis cigó csajok ott állnak, a kisebb szól a nagyobbnak, hogy "Itt van tanárnéni!" ... De ez úgy meglepődött, hogy csak na. De én is, mert nem hittem a szememnek. A teremben ott áll a szépen feldíszített fa és ő meg mit csinál??? Simán húzta lefelé a szép díszt. Persze rögtön elkezdett magyarázkodni, hogy így úgy amúgy, de nem vagyok vak... Láttam amit láttam és ő meg rögtön jön a magyarázkodással? Hát hülyének néz? Hát ja... csak nem vagyok az... Már hallottam a lopós szitujait, szóval ezek után nem lepődök már meg semmin...
Ezután go haza, de itthon még beugrottam a boltba a bornak táskát venni, mert azt tegnap elfelejtettem. Erre mikor bemegyek... munkatársam lánya ott áll kötényben, és melózik... Hát hirtelen ettől is elment az életkedvem és azon kattogott az agyam, hogy akkor ennek a melónak is ennyi... Na de fasza, ennyi pénztől is elesek. :S Aztán mentem barinőmhöz hajat festetni, persze egész végig ezen kattogott az agyam, aztán megkérdeztem, hogy ő mit tud erről... Hát semmit, de pont ott volt az anyja, és hát így egy elég cikis szitu alakult ki, de végül is elmondta, hogy beugró, de franc se tudja, hogy így akkor én kellek e... Szóval hiába nyávogok, hogy milyen fárasztó így hogy két melóm van, de akkor is na :(
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr211603129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én rák cigányok
süti beállítások módosítása