Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Péntek meló nélkül...

2009.12.18. 21:35 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Így estére ismételten elegem van az állandó morgásból. Még most este 9 után is ez megy... Nem értem a miértjét, de azt tudom, hogy nekem erre nincs szükségem. Mindig megy valmiért a morgás... Na de nézzük sorban a napot. Mivel ma nem mentem melózni, így tök sokáig aludhattam volna... ámde nem így történt, mert ugyanúgy felébredtem. Végül is jó volt, hogy nem kellett ma utaznom egy óráért. Pont jókor jött ez a csúsztatás, mert tényleg nem lett volna értelme bemenni egy óra erejéig. Aztán ahogy felkeltem, feöltöztem és át kellett mennem a boltba... Hát megint tök szarul érintett, hogy ott volt a csaj... :S De láttam, hogy ő is ott van... Hááát még mindig jól néz ki. Jött is rögtön... "Szia szépségem!" Hogy mi van???? Köpni nyelni nem tudtam, úgy állt ott előttem, hogy hirtelen azt se tudtam, hogy mit kell vennem :D "Jó a cipőd, ilyen nekem is van" Hmmm szóval megnézed a cipőket??? Hmmm hogy erre csak most jövök rá... :D Félreértés elkerülése végett egy teremcsuka volt rajtam :D Aztán persze mindenki jött, hogy miért nem melózok... ő meg elment, de visszajött és jöttek a bókok... :$ "Csini vagy" "Tetszel" Hmm komolyan??? :D Ennek örömére mondtam neki, hogy hozzon nekem kivit :D 
Délután tesóm szalagavatójára mentünk. Először lázadoztam, hogy vajon miért kell másfél órával előbb odamennünk, de megértettem, hogy sokan már odaülnek előbb és ha később megyünk, akkor nem látunk semmit. De láttunk is valamit. Első tapasztalatom az, hogy a felnőtt emberek se tudnak viselkedni, akkor mit várok én pl a suliban a gyerekektől? Már engem idegesített, hogy nem bírnak rendesek lenni. Aztán az is feltűnt, hogy egy csomó hegyesfülű is ott volt. Pff de még mennyi... nahát ők se tudtak viselkedni. Pl egyik kis hegyesfülűre rá se szóltak volna, az egészet végigordította. Mögöttem a srác folyamatosan telefonált. Mi kell még? Jó hogy tök gyorsan meguntam így. Emellett a végzősök között is már most mennyi beképzelt volt. Jézusom mi lesz majd ezekből később... remélem hamarosan letöri valaki a szarvukat. Aztán a tánc. Volt olyan osztály ami olyat táncolt, hogy túl sok tudomány nem kellett hozzá :D Egyszerűen röhejesek voltak :D Na de hogy jó is legyen, tesóm tök jól táncolt. Nekem tetszett és meg kell állapítanom, hogy jó pasi a tesóm és tök jól nézett ki. Jól állt neki az öltöny. Aztán hazafelé beugrottunk gyümölcsért a Tescoba, és go haza. Most meg a megérdemelt pihi...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr951607833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én érzelmek
süti beállítások módosítása