Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Idegbaj a köbön...

2010.01.20. 21:07 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://4.bp.blogspot.com/_uHyqZmjOVdk/SzypFPphB1I/AAAAAAAABhA/Rf73N8vnzzE/s320/idegbaj.JPG Hát persze tudtam, hogy mit vállalok, de hogy ennyire gáz is lehet minden... Hová fajul a világ? Tegnap nem volt órám, de tisztára leszívták az összes energiám a gyerekek. Aztán még a nap végén is mire kellett eljönnöm? Hogy valamelyik nem rendes összefirkálva otthagyta a táblát egy kis kedves szóval: "geci". Na erre ma összeszedtem az összes gyereket és a tények elé állítottam őket. Persze senki nem vallott. Ekkor bevetettük a rendőr bácsis szitut, amitől azért megijednek, de erre se vallottak. Bevetettük a kamerás felvételeket, erre se... aztán mikor az igazgatót hoztam fel... na erre 3 emberke elkezdett feltünően sunnyogni. Jelentkező nem volt. Na mondom ha nincs, akkor addig nincs játék, míg be nem vallja az illető... Persze ott ültünk 4-ig, de semmi, csak az a 3 illető nem tudott mit kezdeni magával. De én is tudom szivatni őket... Akárhonnan nézem én itt megint kevés vagyok. Én hiába nevelem őket, kilépnek a suli kapun és onnantól kezdve mit se ér az én munkám. Na és jogosan kérdezem, hogy mi lesz ezekből ha felnőnek, ha már kis szaros létükre ilyenek? Tuti nem jó emberek...
Aztán a mai órám... Mintha nem is nekik magyaráznék. De épp amiatt aggódom ezen, hogy én tényleg szivem-lelkem beleadom, úgy tűnik, hogy értik, aztán kiderül, hogy nem foglalkoznak vele és kezdhetjük előről :( Vajon minek is adom fel a házikat, ha nem gyakorolni? :( Persze az óra kellős közepén a társaság jót mulatott rajtam... Na jó én is magamon, de még szerencse, hogy nem volt gázosabb a helyzet. Szóval az úgy történt, hogy a tesi cucca mindenkinek a táskája mellett, én járkálok, hogy segítsek a térképen eligazodni és a lábam az egyik tornazsák zsinórjába nem gyengén beleakadt és majdnem dobtam egy hátast :D persze itt borult az óra rendje, mert mind rajtam röhögött, de legalább volt valami jó is nekik :D de tuti ha elesek egész évben azt emlegetnék... :D De ezt az osztályt birom azért. Aranyosak, meg ők figyelnek és rendesek is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr111688671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vicc gyerekek érzelmek
süti beállítások módosítása