Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Csak semmi cím...

2010.02.10. 21:10 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

No NothingEjj ez a mai nap. Az ilyeneket simán kizárnám az életemből, ha tudnám előre, hogy mi fog történni velem. Ma a napot turizással kezdtük a kolleganővel. De ez még jó is volt, mert lett egy tök jó pulcsim, ami szerintem egyszer se volt használva, meg vettem övet is. Aztán go a meló. Utálom a szerdát. A sok várakozás után először volt kemény 2 gyerekem. Az a lényeg, hogy ha egyszer korrepetálás van, akkor miért mással foglalkoznak a tanárok? Akárhogy nézem csak a lemaradottabbaknak kéne ottmaradniuk, de nem megint nem ez volt. Azért a fontossági sorrend itt is megvan. Na de aztán a napi harc is megvolt a gyerekekkel. Komolyan néha elgondolkozok rajta, hogy vajon miért ilyenek... Ma pl. a kissrác, aki visszajött az húzott fel. Egyszerűen néha csak lesek, hogy hogy a francba merészel ez így beszélni velem. Komolyan ma is... szerintem a kutyával szebben beszélnek otthon. Aztán persze én is felhúzom magam, erre ő mégjobban mondja a magáét. Mikor leteremtem őt, akkor elkezd hisztizni, mint egy hülye picsa, de tényleg. És fiú... Aztán felvilágosítom, hogy iskolában van, hisztizni nem itt kell... Erre jött a reakciója, hogy szétdobálja a cuccait... Mondtam dobálja, én úgyse takarítok utána és addig haza nem megy, amíg a háziját nem láttam... Persze ekkor már tudtam, hogy tuti nem engedem el ma focizni, mert nem érdemli meg. Tanuljon egy kis tiszteletet felém és akkor dolgozhatunk rendesen együtt. Persze egész délután hallgathattam a morgását, de egy idő után meguntam és írtam a szülőknek... Kíváncsi vagyok vajon hogy adagolja ezt be holnapra :D de úgy utálom az ilyen szitukat. A kedvem is elveszik mindentől az ilyenek. És csodálkoznak ha sokat veszekszem rájuk :( pedig nekem se jó ez, de hihetetlen, hogy kis szaros létükre milyenek... Nem akarok ilyen napokat :S De most jön a jól megérdemelt pihi...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr431747670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli érzelmek
süti beállítások módosítása