Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Kicsit lemaradva...

2010.03.03. 21:04 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Tegnap már nem volt arra erőm, hogy értelmes bejegyzést írjak. Megérkezett az Avon-os csomag és addig-addig jártak itthon a nyakamra, míg elkezdtem szétpakolni. Nem kértpercembe került, mire mindennek meg lett a gazdája. Nem is olyan könnyű dolog ennyi mindent szétválogatni, de sikerült. Aztán már nem is volt kedvem semmihez.
Ma szokás szerint korán ébredtem. Egyszer még tuti visszasírom azt, hogy milyen jó lett volna pihenni. Ilyen lesz pl. a holnapi napom is sajnos. :S De erről később. A szokásos reggeli készülődés közben csöngettek. Mondom vajon ki lehet az ilyenkor? Hát kimegyek és ott a kéményseprő. Mondta, hogy fizetni kell. Gondoltam, hogy fizet neki a halál :D de hát nincs mit tenni... Visszajöttem a zséért, kimentem és perkáltam neki, de eközben annyira lesett a pasi, hogy hihetetlen. Már alig vártam, hogy adja ide a papírt és jöhessek befelé. Az öreg, vén fasz... Pfúúúj.. .tiszta perverz nézése volt... Ezután irány melózni.

Előtte elmentünk megint turizni. Mikor beléptem mi fogadott? Teli volt a helyiség hegyesfülűekkel. Tuti most kapták meg a segélyt. :D Vajon ezek miért kiabálnak? Na meg miért járnak csapatosan? Egyedül félnek? :D Nem is lehetett normálisan szétnézni míg ott voltak, mert össze-vissza nyúkáltak mindenfelé. Mellettem a pasi mindig elém nyúkált be, amit nem értettem. Aztán végre elmentek és jobban át lehetett nézni a cuccokat. :D Hát ismételten találtam egy táskát. Zuiki-s és még a papír is rajta van. Hihetetlen, hogy milyen mázlim volt megint. A papírt tanulmányozva rögtön kiderült, hogy az eredeti ára 30 euró. Én a töredékéért jutottam hozzá. :D De nagyon frankó kis táska, jól néz ki.

Aztán volt 2 felső, amit meg is próbáltam, de valahogy nem volt az igazi. Aztán rátaláltam erre a feketére. Ez is rögtön megtetszett és jó is lett, szóval ezt is elhoztam. Látszik rajta, hogy nem volt használva... Ezután go melózni. Rögtön meg is tudtam, hogy tegnap az adós papíromra azt mondták, hogy nincs is elrontva, és nem tud senki semit, akkor küldhetem csináltatni, ez megint így nem jó. Ááááá mennyi hülye ember van. Mit kell ennyit variálni egy kurva papíron? Ma megint azt mondták, hogy küldik a javítottat. Gondolom úgy mint azóta is... Csak azt nem tudom, hogy mit csináltak ezek eddig, mert nem most volt már január vége. Soha semmit nem tudnak időben megcsinálni, meg mindig sírnak, hogy jaj mennyi meló van. Ha már elcseszték, akkor az a minimum, hogy javítva minél előbb küldik. Várhatom... Persze morogtam ma is egy sort, mert hihetetlen mik vannak... Később már csiripelték a madarak, hogy majd tuti szólni fognak nekem, hogy mehetek helyettesíteni. Próbáltam sunnyogni :D de nem jött össze, mert megtalált a végzet... Hát nincs mit tenni, mert ha menni kell, akkor minket találnak meg. Még délelőtt vettem magamnak ásványvizet és otthagytam az asztalomon. Aztán mikor megyek be, látom hogy sehol nincs. Mindenhol kerestem, persze nem találtam. Aztán kiderült, hogy elvették az asztalomról, mert jött valami ellenőr. Csak lestem, hogy ilyen létezik? Basszus megvettem magamnak, és a megkérdezésem nélkül hozzányúlnak. Hát hihetetlen. Ezekután elgondolkoztam, hogy bármelyik cuccomhoz ugyanígy hozzá tudnak nyúlni. Már szivem szerint nem is hagynék ott semmit. Mi jön ezután? Kipakolják a táskám ha kell valami? Persze egy pofátlan ember van nálunk, aki mindezt meg is teszi. Ha mondjuk ott hagyom a pogácsát az asztalon akko simán vesz belőle... De az a szemétség, hogy akkor is ha ott van az illető. Röhejes... Más megveszi a saját pénzén, ez meg simán elveszi meg megeszi a dolgokat. Undorító dolog ez... Aztán a napiban túl sok változás nem volt, csak a szokásos hisztik, veszekedések stb stb. Aztán jött a következő csapás a mai napban. Menjek már helyettesíteni reggel 8-ra. Hogy én hogy utálom ezt. Már alapból azt, hogy vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogy nekik mindent lehet, és majd úgyis lesz olyan hülye, aki dolgozik helyettük. Nem értem azt se például, hogy honnan tudja egy ember délután 3 után, hogy holnap reggelre tuti nagyon szarul lesz és majd nem fog tudni jönni melózni.... Magyarul nincs kedve melózni, mert nekem ez jön le. Most megint mit tudok tenni? Kénytelen vagyok menni, mert ha nem megyek be, akkor meg én leszek a szar. Sajnos ilyen ez a mai világ. De persze az egész úgy kezdődött, hogy lehet ha mégis jobban lesz, akkor bejön... Na itt meg én mondtam el, hogy bocsi fölöslegesen ne utazgassak már hajnalban, aztán meg ott üljek délig... Nekem is van jobb dolgom ilyenkor. Ekkor jött az, hogy akkor holnapra nem lesz jobban. Akkor leszek nagyon kiakadva, ha reggel megjelenik. De akkor tuti, hogy én többet nem megyek helyette, ezt már most eldöntöttem. Mellesleg nekem se volt hangom tavaly... meg azelőtt se, mégsem kellett otthon maradnom. Lehet hogy már az első köhögésnél orvoshoz kéne mennem? Ennyi a különbség az emberek között. Ezek után már vártam, hogy mikor jöhetek ki a suli kapun...
Meló után elmentem még talpbetétet venni az új cipőmbe, mert sokkal jobb volt azzal a régi is. Ja meg vettem vesevédő teát, mert a vesém megint elkezdett fájdogálni és a maradék teám elfogyott. Most ezt iszom bőszen, meg a vesetisztítót, mert nem akarok megint dokinál kikötni. Aztán végre hazaértem, le is vezettem a feszkót egy kis futással, ami jól is esett. Most meg jön a jól megérdemelt pihi...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr441806914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásárlás meló táska suli avon felső turi zuiki
süti beállítások módosítása