Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Az új akvárium...

2010.03.21. 20:22 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Baromi élvezetes egy nap indul olyankor, amikor az ember szeme kipattam hajnali hatkor és utána már nem tud visszaaludni. Persze vergődtem még másfél órát, aztán csak beletörődtem, hogy már nincs mit tenni, fel kell kelnem. :D Kaja, aztán neki láttam a melónak. Először kiszedtem az állatkáim, aztán a régi akvárium berendezését és kitakarítottam, kimostam, átsúroltam mindent. A horgászás kicsit hosszadalmas volt, mert az egyik hal nem volt hajlandó együttműködni velem. Aztán jött a kipakolás, az új akvárium kitakarítása. Nem gyengén átsikáltam, szóval csillogott-villogot :) Most is csillog :P A dekorálás előtt még picit átrendeztem a szobám, mert hát egyértelműen idekerült be. Aztán jöhetett a kialakítás. Szerintem jól sikeróüt, mert tetszik nagyon. Azt hiszem a kicsiknek is. A rákoknak tuti, mert egy csomó búvóhely van nekik, csak a két porcelán sügér les ki a fejéből. Nem igazán akarnak mozogni és nem értem miért. A másik kettő feltalálta már magát. A rákok meg... szinte már belakták az egészet. :) Szóval ezzel elment az egész napom, de azért még ki tudtam takarítani, meg ki is vasaltam. Kellőképpen el is fáradtam és most jön a jól megérdemelt pihi, mert holnap kezdődik a hét előlről... Na meg ha belegondolok, hogy holnap megint hétfőőő.... pfúúúj...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr201857558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: rák halak akvárium sügér
süti beállítások módosítása