Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Az új lakók...

2010.04.06. 20:20 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hát viszonylag egy mozgalmas napon vagyunk túl. Ma lett volna az utolsó olyan nap, amikor sokáig pihenhettem volna, de persze ma sem így történt. Hát jó, de hát a szépségért szenvedjünk kicsit... :D Szóval kora reggel mentem a kozmetikushoz, mert már rég voltam, és most legalább volt időm is. Mondjuk nem örülök neki, mert jobb lett volna aludni még, de hát erőt vettem magamon és elindultam. Nagy meglepetés volt, ahogy felszálltam a buszra és a buszsofőr meglocsolt. Csak lestem, hogy még van ilyen? :) Igen van ilyen. Azért lestem, mert pont erről a pasiról nem tudtam volna ezt elképzelni, mert mindig olyan morcos. Aztán mentem szenvedni egy sort. Szenvedés... :( Nem viselem olyan hej de jól a fájdalmat, főleg a szemöldökszedést. Na az a halálom, azzal lehetne kínozni... :( De túléltem :P Aztán tesómmal mentünk vásárolni. Vagyis csak én vásároltam. Kihisztiztem ezt, szóval jó volt. Elmentünk halakat nézni. Igazából növényeket szerettem volna, de azt addig nem nagyon akarok, amíg a rendes világítás meg nem érkezik. Szóval először is néztem egy algaevőt, ami kiderült, hogy nem is Anci, hanem Gibbi. Ez részben jó, mert szebb, viszont ha elkezd nőni, akkor nálam nem lesz jó helye, mert kicsi lesz neki a hely. Most meg olyan kis cuki, hogy már most nincs szivem megválni tőle. :) Aztán néztem csigát is. Amiket kaptam, azt nem tettem be, mert mindenhol azt olvastam, hogy igaz, hoyg hasznos állatok, de baromi gyorsan szaporodnak és nem lehet kiírtani őket.

Ennek örömére egy nagyobb csigát néztem, amit találtam is, és csak egyet vettem. Ez a víz fölé pakolja a petéket, szóval onnan rögtön el tudom majd távolítani. :) De ez is olyan szép. :) Gondolkozom rajta, hogyazért még egy nem ártana mellé, de majd meglátjuk, hogy mi lesz. Egyenlőre marad minden így. Aztán kitaláltam, hogy a sügerek mellé még hozok haza Yellowokat.

Nagy nehezen kihalászta nekem az eladó, de megérte várni, mert olyan szépek. Vettem még algakaparó mágnest is meg kristályvíz tablettát is. Aztán elmentünk egy másik helyre is, mert ott még nem igazán voltam, de már tudom, hogy többet nem is megyek. Az eladó még majdnem kizavart minket, pedig a zárásig még bő egy óra volt. Aztán a körülmények... Hát... én tuti nem hoznék onnan halakat, vagy bármi mást sem. Az egyik akváriumban a sarokban ott volt egy beteg hal, mert már szerencsétlen nem sárga volt, hanem barna... Na és mellőle vegyünk halat? Volt egy nagyon szép nagy hal egy viszonylag kicsi akváriumban, akit úgy megsajnáltam, mert alig fért el benne. :( Ilyen körülményeket... Aztán tök sötét volt, tök büdös, fúúúj :D Többet tuti nem megyek be oda. Ezután hazajöttünk és az új jövevényeket elkezdtem áttelepíteni. Már mikor bepakoltam őket, akkor a porcelán sügi rögtön megmutatta, hogy melyik az ő helye, és oda bizony más nem megy be. :D Kis dilis. :D Ennek ellenére nagyon jól megvannak egymás mellett. Ám a mai nap csúcspontja az volt, mikor hátul a résnél a csigusz elkezdett kifelé mászni. Gondoltam, hogy ez kell, megveszem és rögtön az első mászásánál majd kimászik és kiesik. Hát nem így történt. Nagyban vagyok a szobámban, egyszer csak hallom, hogy valami koppan a parkettán. Gondoltam, hogy akkor ennyit a csigáról. Megyek oda, csiga sehol, helyette egy hal van a földön. Nem akartam hinni a szememnek. A kis szerencsétlen simán kiugrotta kis résen és sikerült a földön landolnia. Hiába akart megtanulni repölni, nem jött össze neki. Gyorsan megfogtam és visszadobtam a vízbe. Mi történt? Összevissza forgolódott, süllyedt lefelé és az alján feküdt. Gondoltam ennyit erről a halról is. Kimentem a kis hálómért és mire visszaértem a kis hal már úszkált. :D Azóta evett is, szóval úgy néz ki, hogy ezt túlélte, aminek nagyon örülök. :) A rákok meg hihetetlenül toleránsak, bár Dávidkám zsivány nagyon. A Titanicjából nem hajlandó kijönni csak a kajáért, de érthető, mert most vedlett. A kaját gyorsan összeszedte és elvonult magának. :D Délután pihi, meg most is, mert reggel kelhetek hajnalban, mert mennem kell 8-ra. :( Semmi kedvem hajnalban ébredni és egész nap a gyerekekkel lenni, főleg ilyen rossz időben. :( Tuti kész kínszenvedés lesz az egész...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr381899933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én halak csiga akvárium sügér
süti beállítások módosítása