Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

A talpraesett picsa...

2010.04.08. 21:26 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

A címről? Hát Dééév mondta ezt... (Így zárójelben megjegyzem, hogy amit hirtelen mond az ember gondolkozás nélkkü, azt valóban komolyan gondolja :D de tudom, hogy elolvasod... :D vagy nem...) Na akkor máról: Olyan jó érzés volt tovább aludni ma. :) Szépen lassan összekészülődtem, elindultam és megérkeztem a suliba. Jó előtte elmentem vásárolni, mert hát miért itthonról cipeljem a vizet, ha ott is meg tudom venni. Túl sok extra dolog nem történt. Tök nyugi van a suliban, nincs főnök. Mindenki el van magával. A gyerekek hozták a formájukat. Viszont aminek nagyon örülök, hogy eljutottunk arra a szintre, hogy a gyerekek segítenek egymásnak és a kisebbeknek is a tanulásban. Öröm látni ezt. :) Ilyenkor érzem azt, hogy ezért megéri ennyit kínlódni velük. Olyan kis édik voltak, ahogy ellenőrizték egymást. Mondjuk ez azért is volt, hogy haladjunk kifele az udvarra :D mert miért ne lenne hátsó szándék, de akkor is. Látni, hogy így mennyire összetartanak. Folyamatos probléma a gusztustalan beszéd meg a verekedés. Már el sem tudom képzelni, hogy mit kéne tenni, mert ez olyan természetes nekik. Meg a szemtelenkedés... Egyik szülő küldött nekem ma egy fewltöltőkártyát, mert hogy állandóan hívogatjuk egymást a gyerek miatt. Mondtam, hogy nem kell, de hát azt mondta enyém... Hát elfogadtam. :D Hazafelé már tiszta fáradt voltam, de még egy futás erejéig összeszedtem minden energiám. Este a mérleg megint olyan csalódást okozott :( Egyszerűen hetek óra nem megy lejjebb a súlyom :(

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr511905713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én érzelmek
süti beállítások módosítása