Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

A nagy leégés...

2010.04.09. 20:43 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Még tegnap éjjel kerestem a maradék egy porcelán sügimet, mert etetés után rejtélyes módon eltűnt. Bíztam benne, hogy csak bújócskázik, de nem. :( Még ma reggel is hosszadalmas keresés után be kellett látnom, hogy bizony az egyik rák lehetett a tettes, mert sehol egy nyom sem, még a kiugrás is kilőve, mert azt látnám... Megint egy hallal kevesebb. Aztán még mindig nagyon jó érzés, ha aludhat az ember. Valahogy mostanában nagyon elfáradok agyilag. Mondjuk ebben az is benne van, hogy hetek óta nem pihentem úgy igazán, addig ameddig akartam, mert mindig volt valami. De hát ilyen ez a melósdi... Megszűnt a jó dolgok ideje, ha nem melózunk, akkor nem megyünk semmire. Reggel elkészülés után vettem a gyerekeknek gumicukrot, mert gondoltam, hogy a tegnapi nap után biztosan örülnek majd neki. Így is lett. Nagyon bejött nekik. Ma is segítettek egymásnak. Már tisztára összeszokott a kis csapat, bár ma a fele csoport nem is volt ott. Pénteken már nem sok gyerek marad, mert sokan ilyenkor ebéd után hazamennek. Van 1-2 gyerek, akikért nem is baj, de hát azért hiányoztak ma is. Az időnk nagy részét az udvaron töltöttük. Baromi jó idő volt ma is, szerencsére... (majd jövő héttől nem így lesz állítólag) Mindenki örömmel játszott. Nekem nagyon lassan telt az idő, mintha soha nem akarna véget érni a nap. A mai nap aranyos szituja az volt, mikor mentünk uzsizni és hát a gyerekek simán beköpik egymást ha van valami. Ma is így történt. Az egyik kissrác a zsebébe tett egy pici gyíkot, mert haza akarta vinni. Ez így aranyos is, de hirtelen nem is tudtunk mit kezdeni ezzel :D Egész délután vigasztalnom kellett, mert a kis dilis ott sírt, hogy ő akkor is haza akarta vinni... :D Hamarabb haza tudtam jönni :) végre :) Gyorsan el is mentem a varrónőhöz, elvittem szinte az összes farmerom, hogy valamit csináljunk már velük, mert nem akarok újakat venni, de ezek meg leesnek rólam. Azt mondtam, megtudja csinálni. Reméltem is :D mert nincs kedvem megint venni... Este szembesültem azzal, hogy a szinte egész nap az udvaron levésnek egy szép kis leégés lett az eredménye. Franc se gondolta, hogy ilyen ereje van már most a napnak. Mindenesetre baromi jól mutat a rövidujjas pólóm helye a karomon :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr121908241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én rák halak sügér
süti beállítások módosítása