Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Választások vége...

2010.04.11. 20:28 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Vasárnap... Egy átlagos ember ilyenkor pihen. :D Akkor én nem vagyok átlagos? :D De... Csupán melóztam. A kelés annyira nem volt vészes, mert elég volt 7-kor felkelni, de mikor tudja az ember, hogy ha nem melózna, akkor aludhatna akár 10-ig is, na az azért nem jó érzés. Hiába minden, tudom, hogy így én dolgozom meg a pénzért, nem kell más nyakán élősködnöm. Meló előtt gyorsan beugrottam szavazni. Nem volt kétséges, hogy kire szavazok. Megkaptam a papíroka, gyorsan beikszeltem és go a meló. Nincs mit titkolni ezen, nálam a Jobbik a nyerő. Miért? Mert legalább van olyan, aki nem támogatja a hegyes fülűeket. Nincs mit szépíteni ezen. Ha nincs megszorítás, akkor nem lesz változás. Nem kell olyanokat támogatni, akik nem érdemlik meg. Bezzeg ha nekünk van szükségünk valamire, nekünk, akik mindennap melózunk, nem a segélyekből élünk, akkor mi persze nem kapunk semmit, mert mondjuk nincs elég fedezetünk. Hát honnan lenne? Ennél is többet melózzunk? Hova? Más meg a rohadt sok segélyből elél, nem kell csinálnia semmit érte. Ezért kell a drasztikus változás. Na mindegy, majd meglátjuk, hogy mi lesz... Szavazás után go melózni. Hát franc se gondolta, hogy a szavazás miatt ennyien lesznek. Vasárnap nem nagyon van forgalom, de ma... Túléltem :) Aztán itthon gyorsba víz csere az aksiban. Tök megijedtem mert a kis Gibbit nem találtam hirtelen. Már mikor tisztára elkeseredtem, akkor bújt elő, én meg akkor nyugodtam meg.  Már azt hittem, hogy egyik halamnak megint annyi.Aztán kis takarítás és végre a jól megérdemelt pihi. Persze mindig csináltam valamit, de legalább nem kellett agyalni semmin. :) Megcsináltam Tibinek is a levelet, persze a nyomtatással szívta,m. Egyszerűen nem akart fél órán keresztül semmit kinyomtatni. A végén persze megint én voltam az erősebb és csak kinyomtattam amit akartam. Szóval a levél már elkészítve, holnap csak fel kell adni. Most pedig a pihi...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr301912896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló választás én érzelmek
süti beállítások módosítása