Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

A 4 napos kiesés..

2010.04.18. 19:21 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Nem is kiesés, csupán úgy voltam vele, hogy nem írok, mert nincs kedvem. Pedig sokkal könnyebb lenne minden, de hát ha nem, akkor nem. Suliban a szokásos dolgok történtek, az állandó harc a kölykökkel... Kicsit fárasztó már ez mindennap. Még jó, hogy csak 5 napot kell menni és utána 2 nap "pihenő" van, mert különben mindenki kiakadna. Mondjuk így is sikerül kiakadni, mert mindennap van valami, amivel felhúzzák az embert. Ennek örömére pénteken örültem, hogy jöhetek már hazafelé és nem látom őket 2 napig. Most meg baromira nem hiányoznak és már most minden bajom van, mert holnap megint hétfő. Nem a melóval van a gondom, hanem azzal, hogy semmibe vesznek minket ezek a kis szarháziak, és nem tudunk tenni ellene. Hiába írok be neki, a szüleik is ugyanúgy csak vannak, és a gyereket még meg is dicsérik, hogy "ügyes voltál kisfiam". Röhej... Szombaton melóztam, most nem sokáig :) 10-kor már jöhettem haza. Aztán pakolgattam, babáztam és pihentem. A mai napom pedig szinte csak a pihiről szólt. Hosszú hetek óra végre ma akkor keltem, amikor magamtól ébredtem (fél 10). Baromi jól esett, rég volt már ilyen...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr351932251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli
süti beállítások módosítása