Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Milyen a napom...

2010.06.15. 22:16 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hogy jellemezzem a mai napom? Először szarul levős, majd várakozós, majd unatkozó, ügyeskedős, magamat szivatós és fárasztó... Szóval ilyen. :D Alapból úgy kezdődött a napom megint, hogy hajnaltól folyamatosan ment a hasam, ami már kikészít. Mostanra rádöbbentem, hogy nem kajától van, mert az lehetetlen. Tuti a sok ideg miatt. A sok stressz, hogy folyamatosan van valami. Mikorra sikerült volna pihennem egy kicsit, addigra kelhettem, de úgy volt, hogy el se indulok, mert nem éreztem azt, hogy kibirom a buszom. Addigra már hányingerem is lett. (Egész napom végigkisérte.) Egy rakat gyógyszerrel magamban sikerült elindulnom és kezdhettem imádkozni, hogy túlélem. Félúton vártam egy csomót, mert a kollega elaludt, így elmentem kaját venni, hogy legalább legyen valami bennem. Sikeresen megérkeztem a suliba, ahol nekem már túl sok dolgom nem volt. Mentem a többiekhez segíteni, meg szelektálni, meg gyűjtögetni, mert ami olyan dolog volt, azt simán behúztam és nem engedtem kidobni. Ezután mikor a kötelező időt már eltöltöttük ott, akkor indultam hazafelé, de félúton beültem gyakorolni megint. Olyan nagyon sok tesztet nem csináltam, de boldog voltam, mert jól sikerültek. (70, 69, 71, 73, 69 pont de itthon meg olyan nem jó pontok lettek, de átmentem itt is.) Aztán az egyik oktató mondta, hogy ne izguljak, mert ez már tök jó... Az oké, hogy ez most tök jó, de baromira félek, hogy mi lesz. Ha megbukok, akkor tuti sírni fogok. :D Aztán hazajöttem és jött a pihi. Jó annyira nem, mert láttam, hogy megérkezett az Avonom és hozzáfogtam szétpakolni őket. Amikor ennyi megrendelésem van, akkor jó érzés szétpakolni. Aztán láttam Őt is. Hirtelen megállt, kiszállt és elment a buszmegig. Aztán nekem meg pont mennem kellett a boltba, szóval láttam, hogy még ott van. Erre látom, hogy az egyik itteni csajt kisérte el a buszig... Hát köpni nyelni nem bírtam. Olyat csalódtam... :( Pedig a csaj nem is szép és még a foga is hiányzik és olyan hazug is. :( De hát ez van. Aztán láttam a kocsiján a rajzaimat. Írtam is neki, hogy látom még megvannak, persze semmi reakció nem jött rá. Ez van... Aztán este még barinőmhöz kimentünk, mert apum megnézte neki a mosogatóját, majd mentünk vezetni. Mentünk ma két kört, mert holnapra esőt mond. Már eléggé élveztem ma. Igaz a gyorsaságot még nem birom, de majd alakul. Aztán elmentem bicajozni, lenyomtam 8 km-t, de a második kör helyett futni voltam tesómmal, röpke 2 km. Kellőképpen el is fáradtam és most már csak pihi van reggelig...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr862084705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én bicaj suli futás érzelmek kressz
süti beállítások módosítása