Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Tanévzáró és egyéb finomságok...

2010.06.16. 21:33 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Szinte már magamtól ébredek hajnalban és nem kell hozzá az ébresztő. Viszont ha nem kelek fel, akkor simán el tudok még aludni. Ez lesz holnap reggel, mert én szarok bemenni holnap. Hajnalban felkeltem, elkészültem és indulhattam a tanévzáróra. Sokat gondolkoztam azon, hogy mibe menjek. A szoknyával szemeztem, de éreztem, hogy nem lesz jó. Végül is hosszú gatyába mentem, de jobb is volt így, mert egész végig szakadt az eső. Ahogy beértem a suliba, a gyerekek megrohamoztak virágokkal. :) Olyan aranyosak voltak. Aztán a ceremónia bent volt és a műsor tök röhejes volt. Az oké, hogy valami legyen vicces, évvége van meg minden, de mindennek van határa. Az pedig a határon túli gázos szitu lett. Ezután mentem a munkanélkülibe bejelentkezni, mert hát nehogy jó legyen már nekem. Csodának határos módon tök hamar rámkerült a sor és viszonylag hamar végeztem is. Aztán mentem gyakorolni. (A mai pontjaim: 72, 72, 69, 72, 72, 69 szóval örültem:)) Aztán hazafelé majdnem sikerült megint eláznom, de megúsztam. A buszon olyan pasit láttam... Olyan gyönyörű kék szemei voltak... Aztán délután itthon pihiztem és sikerült egy kicsit bealudnom. Este kivittük az olajokat meg a mágneseket a vásárhoz is. Az esti bicajozás meg el is maradt. Vagyis én nem mentem, mert nem hívtak. Pont akkor értünk haza mikor ők mentek és azt se kérdezték meg hogy megyek-e velük... Csak simán közölték, hogy ők most mennek... Hát menjenek... Kicsit csalódott lettem, de hát ez van. Ők ilyen emberek. Megtalálta a szög a zsákját... Most meg este a jól megérdemelt pihi...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr682087423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én suli virág gyakorlás kressz tanévzáró
süti beállítások módosítása