Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Two days...

2010.06.18. 21:11 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Csütörtök:  végre pihenhettem volna. Erre mi volt? Hát nem pihi, mert már hajnali 6-kor arra ébredtem, hogy ezek a mocskos nagy teherautók itt száguldoznak megint keresztbe a falun. Baromi élvezetes a nagy zajra, a dübörgésre és a remegő házra ébredni. Komolyan ha hirtelen földrengés lenne erre, meg sem éreznénk, mert azt hinnénk, hogy csak az autók azok… Na ennek ellenére kicsit még sikerült pihenni 9-ig, ugyanis akkor felébresztettek, hogy ma nem megyek??? Hát ezt is értelmesen elmondtam kedden, hogy megyek, de csak délután. Mindegy. Erőt vettem magamon és felkeltem. Délelőtt kicsit pakoltam még, voltam csak magamnak, mert túl sok mindenhez nem volt kedvem, de nagy nehezen rávettem magam arra, hogy a tanévvégi  beszámolómat megírjam.  Sikerült megírni, amit éjjel még simán átírtam. :D Délután korábban mentem be az autós suliba, hogy még gyakorolhassak kicsit. (Pontjaim: 70, 72, 71, 74, 73, 74, 69) Aztán jött az elsősegély tanfolyam. Hát a jó idő lévén én kis szoknyába mentem, mert meleg volt, minek mentem volna gatyába? Hát ezt jól meg is szívtam, de a mentős srác megkegyelmezett és nem kellett próbababának lennem. Amúgy se fogdosson engem senki.  Először tök izé is volt az egész, mert ott volt a mentős srác, 6 idegen pasi meg én. Na mondom fasza, hogy csak pasik lesznek. Nagy nehezen beesett a csoportomból az egyik csajszi és akkor kicsit megnyugodtam. Aztán meg persze semmi sikerélményem nem volt. Az újraélesztés olyan könnyen ment a pasiknak… Nekem meg… Alig bírtam a mellkasát is lenyomni annak a szar bábunak, aztán meg hiába fújtam a levegőt a hasa nem emelkedett. Sikerélmény nuku, kedv nuku, utálom ezt az egészet. Nem is érdekel. Nem is fogok ilyet csinálni soha. Ha meg ilyet látok, tuti pánikba esek. Aztán meg volt még egy gyakorlat, ahol a másik csaj rajtam gyakorolt oszt beszólt, hogy nem lát tőlem… Erre az egyik paraszt gyerek meg beszól, hogy kicsit se volt célzás. .. Mintha olyan nagy lennék :( pedig már tök sokat fogytam… :( Aztán hamar hazajöttem és mentem barinőmhöz beszélgetni. Elvileg nem terveztük ilyen hosszúra, de 10 óra volt, amikor hazaértem. :D  De jól esett ez, mert kibeszéltünk mindent és így mindkettőnknek jó volt. Aztán ahogy hazaértem, akkor estem neki a beszámolónak és kicsit átírtam és úgy lett jó. Persze elaludni nem tudtam hamar, mert tuti volt éjfél mire sikerült aludni. Röviden ennyi…
Ma: Baromi jó érzés fél órán keresztül ugyanabban a pozícióban állni fél órán keresztül, ráadásul úgy, hogy sehova nem lehet mozdulni. Még ma is voltak tanévzárók, ennek ellenére a buszokat csökkentették, így tömve volt reggel is. Levegő is alig volt, a sok büdös hegyesfülű meg persze hepajkodott. Mi mást is csináltak volna? Aztán az értekezlet után elköszöntem a főnökéktől. Mondták, hogy meg voltak elégedve velem, látták, hogy végzem a munkát, rögtön szólni fognak, ha lesz valami. Hát remélem így lesz... A végére jött értem tesóm és hazahoztam a maradék cuccom is. Még hazafelé vásároltunk egyet. Itthon kivasaltam, pihiztem, gyakoroltam és most megint pihizek.A mozgás persze ma is elmaradt... :(

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr142092494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli érzelmek elsősegély kressz
süti beállítások módosítása