Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Lazítás...

2010.07.15. 21:07 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Tegnap este nem volt energiám se írni a nagy melegben. Pedig idegeskedtem is egy sort. Tegnap se voltam vezetni. Nem is baj, mert így pihenhettem. Már amennyire lehet mostanában. Baromi meleg van. Délelőtt itthon csináltuk a dolgunkat, segítettem, próbáltuk túlélni a meleget. Délben jött a barinőm és csináltam neki a hennát. Áthúztam többször neki, mert ő tutira tud rá vigyázni, nem úgy mint egyesek. Ráadásul kiderült, hogy a másik "barátnő" már otthon csinálja magának. Picit fel is húztam magam, mert akkor mi a francért hívogat, hogy csináljam már meg neki. Hát nem vagyok hülye, hogy amit ő elcseszett, azt majd helyrehozom, főleg úgy, hogy nem is tartotta be amit mondtam neki. És akkor még én vagyok a rossz, hogy nem maradt meg neki. Na mindegy. Aztán délután a nagy melegre való tekintettel leültem filmezni. Persze egy huzamban nem tudtam végignézni egy filmet se, mert mindig megzavart valaki. Este meg jött a kisfőnök... Vagyis ők mentek bicajozni és becsöngetett. Na vajon  mit akar alapon kénytelen voltam kimenni. :D Már én előre tudtam, hogy majd tuti a meló miatt fogszólni. Hát így is lett. De ezt úgy bírom... Jó hogy nem előtte való nap szólnak, hogy bocs holnap melózni kéne. Mikor mondom neki, hogy bocsi de be vagyok osztva vezetni, akkor felvette a bunkó stílust, hogy akkor majd elrakatom az óráim... El... Meg mert én mennyire kipihent vagyok, mert itthon vagyok. Hát ezen húztam fel a legjobban magam. Mintha nekem itthon nem lenne dolgom. Azért mert nincs munkám, az nem azt jelenti, hogy csak lógatom a lábam, mint ő. A gyerekeire szarik, azért buktak meg. Főznie nem kell, mert vagy az anyja vagy a férje megcsinálja. Hát nem röhejes? Ha családom lesz, akkor tuti nem ezt akarom. Milyen dolog már az, hogy van 2 gyerekem, de anyámékhoz megyünk mindennap kajálni. Szerintem röhejes... Végül nem álltam le vitatkozni az okostojással, így csak közöltem, hogy ha megtudom oldani, akkor megyek, ha nem nem. A vezetés nekem most fontosabb... Persze olyannyira felhúztam magam, hogy máson vezettem le a feszültséget...
Ma... Itthon segítettem a dolgokat megcsinálni, majd utána a kis naptárammal átmentem a kisfőnökhöz, hogy előre mondja meg nekem, hogy mikor kell menni melózni és mikor nem, mert a vezetés még mindig fontosabb és simán megteszem, hogy nemet mondok. Érdekes módon hip-hop megtudtam, hogy mikor kell mennem és mikor nem... Remélem a vezetést át tudom majd pakolgatni, mert azért a pénz is jönni fog. A lényeg, hogy megmondtam, hogy mi van és látszólag nem is tetszett. De azért elgondolkozhatnának ők is, mert rohadtul nem vagyok megfizetve és még én teszek nekik szivességet. Röhejes, hogy egyesek hogy próbálják kihasználni a másikat. Aztán ezután kifeküdtem a napra. Kemény másfél órát töltöttem kint, de nem bírtam többet, mert rohadt meleg van. Szinem nem igazán lett, de izzadtam egy jót. :D Aztán délután lazításképp filmeztem és pihentem, mert megérdemlem... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr252154318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én érzelmek kihasználás
süti beállítások módosítása