Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Vajon miért...

2008.07.16. 14:35 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Ez a legnyomorultabb érzés. Mikor hiányzik valaki. Körülnézel, nem érted. Kinyújtod kezed, egy pohár vizet keresel tétova mozdulattal, egy könyvet. Minden a helyén van életedben, a tárgyak, a személyek, a megszokott időbeosztás, a világhoz való viszonyod nem változott. Csak éppen hiányzik valami. ...S ha nagyon pontos és figyelmes leszel, ha idejében kelsz és későn fekszel, ha sokat vagy emberek között, ha elutazol ide vagy oda, ha belépsz bizonyos helyiségekbe, végül találkozol azzal, aki vár. Természetesen tudod, hogy ez a reménykedés egészen gyermekes. Már csak a világ végtelen esélyeiben bízol. Hol keressed? S aztán, ha megtaláltad, mit mondjál neki?... És mégis várod." (Márai Sándor-Az igazi)

Zenét hallgatok és kb én is így nézek kifelé, mint a kissrác a képen. Lesek ki a fejemből, közben meg kattog az agyacskám... Napok óta a kelleténél többet, több mindenről... Vajon mikor lesz ennek vége? Vajon mit kell tennem, hogy megváltozzon minden? Nagyon hiányzik valami... illetve valaki. Hiányzik valaki valamivel, vagy valami valakivel. Mindegy hiányzik és kész. Hiányzik a másik felem. Megtaláltam valakiben és elveszett. Mintha egyik felem elvette volna valaki, mintha egyik felem meghalt volna... Jobban nem tudom megfogalmazni, de ez van. Hiányzik, hogy valakinek annyira fontos legyek, mint neki. Egyszerűen  mindig mellettem volt, felvidított, örült nekem, a sikereimnek, bármit megbeszélhettem vele... bármit. Ha úgy volt, akkor a nap bármely részében felhívhattam, és nem küldött el a picsába. Minden kis úgymond hülyeségemmel együtt elfogadott. Hiányoznak az apró kis szavak... a megnyugtató lénye... az egész ember, ami ő... és nem más... csakis ő. Az apró kis szavak... egy-egy szó és azok jelentése... a jó és a rossz. Minden minden minden... Olyan üresnek érzem magam nélküle. Azért amikor fél szavakból tudja az ember, hogy mit akar a másik, érzi, hogy mit akar tenni vagy mondani, érzi, hogy meg van a kellő kapcsolat köztük, akkor az eszméletlen jó érzés. Ez is hiányzik. Ahogy ő mondaná: "Érezzük egymást." Most van az, hogy nem érzem... nem érzek semmit csak a hiányt... Van akit nagyon imádok... sajnos nem tudom azt mondani, hogy boldog vagyok. Miért? Úgy érzem, hogy meg kell felelnem valaminek... hogy minek azt nem tudom... épp ebből jön, hogy én én vagyok és nem más... Vagy lehet, hogy csak én értelmezem félre a dolgokat? Nem bízok meg benne? (Jó ez természetes, hogy nem bízok meg akárkiben...) Egy mély kútban érzem magam... Másznék ki belőle... A másik fél asszem segítene... de félek... Mi van ha magammal rántom? Persze ha segít, akkor kijuthatok... de könnyen vissza is lehet lökni az embert a mélybe... Nem értem mi van velem... Hiányzik nagyon... minden...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr8570992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: barátok én fájdalom bánat remény hiány igazi szomorúság gondolkozás érzelmek
süti beállítások módosítása