Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

One day...

2008.07.17. 21:41 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Ma arra ébredtem, hogy álmodtam megint... Mostanában elég ritkán fordult elő. Szerencsére. Mért szerencsére? Egyszerűen néha utálom, hogy megálmodom azt, ami történni fog. Mennyit álmodtam vele... De ő legalább nem nézett hülyének, mert amikor elmondtam neki egyiket hát asszem meglepődött de rendesen... Na a lényeg, hogy hozzám közelálló emberekkel szoktam álmodni csak. De ma érdekes módon nem ez történt. Mondhatjuk, hogy az illető közel sincs hozzám... Úgy gondoltam, hogy az illetővel megosztom mi van. Asszem lehet nem kellett volna. Szerintem alapból nem szívlel az emberke, vagyis ezt érzem. De ha most is bejön az álom, akkor asszem jobb ha tud róla. Bár nem tom... áááá lehet nem kellett volna. Na mindegy, majd meglátjuk mi lesz.

Ma is annyira jól esett volna dumálni valakivel. Egy hete megfogadtam, hogy nem keresek senkit. Persze két ember kivételével. Kíváncsi voltam illetve vagyok, hogy vajon ki mikor veszi a fáradtságot, hogy megkeressen. Nem tudom, hogy a sok "barát" is minek van. Ja de: ha nekik kell valami én segítsek, de ha nekem kell valami, akkor persze jaj ne már... Hát nem. Befejeztük ezt is. Szóval nem kellenek ezek az "álbarátságok". Mostmár én is nemet mondok mindenre és akkor majd leesik mindnekinek, hogy mi van...  Hiányzik, hogy megkérdezze, hogy mi történt ma... vagy csak egyszerűen megkérdezze, hogy vagyok. De nem...

Délelőtt sétálgattam. Nem mintha jobb lett volna. Aztán festegettem kicsikét. Ezután megnéztem a Harry Potter 4. részét már nem tudom hanyadjára :D aztán festegettem. Holnapra elkészül végre a tálca. Vagyis megvan, csak a lakk hiányzik róla. Még délelőtt megcsinálom és este lehet is használni :) Meg csinálok pár mágnest, hogy lefoglaljam magam... legalább ezzel. Ma nem nagyon tudok mit írni...asszem ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr88573371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: álom szomorúság
süti beállítások módosítása