Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Kimaradt napokról...

2008.08.12. 21:36 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hát az elmúlt napokban történtek dolgok, de nem volt erőm leírni sem. Most pótolom, mert az az igazság, hogy írhatékom van, és ez valamennyire meg fog nyugtatni.

Szombat: nagy nehezen sikerült felkelem az állatkert után és még délelőtt kitakarítottam és a cuccom összeszedtem délutánra. Ebédre megérkeztek a vendégek, anyum munkatársai és kaja meg minden. Aztán nekem mennem kellett 2-re... de már akkor éreztem, hogy valami tuti em fog stimmelni. Hát miért ne... pont bejött... Megyünk, szervező sehol... agy nehezen előkerül és elkezd úgy beszélni, mintha mittom én ki lennék... aszt hiszem a kutyához szebben szól... nagy nehezen megkaptam a cuccot, amit megbeszéltük... hát ja, ott meg mondom, hogy ezt beszéltük meg és les rám értetlenül... na akkor mondtam azt, hogy legközelebb jobban átgodolok mindent... na mindegy... megkaptam a cuccom és pakolhattam kifele... először nagy nehezen jöttek a gyerekek, de bejött nekik ez a mágnesfestés. Sőőőt nem csak nekik, hanem a felnőtteknek is... :D amiket vittem ki árulni, abból pár darab elfogyott... végül is anyi összejött, hogy a képeket a szobámba megtudom csinálni... vagyis ez még nem lesz rá elég... de akkor is megcsinálom, mert azok annyira jóóóók :) szóval estig kint dekkoltam, kaptam kaját... :D amit a szervező férje csinált, arra azt mondták, hogy ne is egyek belőle... :D hát a bariőmtől kaptam kaját, mert ők is főztek kint :) szóval még kaja nélkül se maradtam... aztán hazajöttem... és tök jól esett akkor Dééévvel dumálni... de tényleg... olyan érzésem volt, mintha erre vártam volna napok óta, pedig ez tök hülyeség :S mert ha azt vesszük mindennap dumálunk :D na mindegy... szóval hazajöttem, fürcsi és alvás...

Vasárnap: az alvásom az kemény kb 2 óra volt... arra ébredtem, hogy hányingerem van, a gyomrom majd szétszakad... láz, fejfájás... hát ja alvás nuku így izgalmasan indult a vasárnap reggel/hajnal... kicsit összeszedtem magam, elmentünk a templomba, ahonnan ki is jöttem, mert egyszerűen nem bírtam megmaradni... alig vártam hogy hazaérjek és lefeküdjek... nem is történt máskét... simán be is aludtam... délután jöttek a rokonok és akkor ébresztettek, hogy egy kicsit jelenjek már meg... megtörtént és visszaaludtam :D akkor volt a búcsú nálunk, de mondanom se kell, hogy hidegen hagyott olyan állapotban... de hoztak nekem nyalókát meg elefántot :DDD szóval a vasárnapról ennyit...

Hétfő: hát délelőtt kicsit jobban voltam és a savanyúságot csináltuk meg anyummal... egész délelőtt elment ezzel, délután pihiztem, de délutánra megint nem éreztem magam hűű de stabilnak... estére már a kezem is elkezdett fájni, szóval egyszerre megint minden :( tegnap délután barinőmék elindultak Görögországba... hát akkor nem irigyeltem őket, mert 20órás út... kicsit húzós :)

Ma: nem úgy aludtam, ahogyan kellett volna... a reggeli kötekedést ma is megvolt... miért ne... nem tudtam, hogy már mi hiányzik az életemből... ismételten jól esett a dumcsi délelőtt Dééévvel... megnyugtató volt... kitakarítottam a halakat ma... szegényekre rá fért már :( olyan rég tisztítottam őket :( szegénykéim már csak kettem élvezik a sok sok vizet :D a héten hozok már haza nekik társakat :) Aztán msn-en tök véletlenül felvett nem is egy ember... na mondom kik ezek... ez a "camszexelünk?" dumával mindent megértettem... az a fura, hogy amelyik címet használom, azt tényleg nem sokan tudják és nem is publikus sehol sem... szóval valaki az ismik közül valahol közzé tette, persze gondolom mellékelt hozzá egy kis szép szöveget is... csak tudnám, hogy annak a görénynek ez miért jó? Biztos ezt élvezi... na mindegy, akkor is rohadjon meg, ha nincs jobb szórakozása... Délután elmentünk a tescoba... barinőmnek esküvői ajándékot venni, hát amennyi hülye emberrel taliztunk... vitte mindegyiket a feje... azt hiszem ez a front... vagy mire fogjam? Na mindegy... végül is nem ott vettük meg... de az ajándék az meglett :) csini tálas mixer :) közben másik barinőmtől jött az üzi, hogy a hosszú út letelt és megérkeztek görögbe... na most van az, hogy tök irigylem őket :) hazajöttünk és itt vagyok... és gondolkozom... egész úton hazafelé... meg persze odafelé is azon töprengtem, hogy ha egy ember szereti a másikat, akkor miért bántja meg? Azt hiszem ezt soha nem fogom megérteni... Nem értem az embereket se... Ennyire nem igénylig azt, hogy valaki foglalkozik velük? Valaki szereti? Valakinek fontos? Számomra pl tök jól esik, hogy ha felhívok valakit, akkor hallom a hangján, hogy tényleg örül nekem... De ha nem olyan a visszajelzés, akkor persze, hogy az ember elkezd gondolkodni, hogy úristen ez most akkor miért is volt jó? Persze minden jó valamire, ha másra nem okulás szempontjából... azt érzem, hogy az az ember, akit szeretnék hogy értsen, épp ő nem ért meg. És nem értem miért... hisztis vagyok? És? Ez is én vagyok... Hülye vagyok? Nem értek mindenhez, hisz nem vagyok tökéletes, de ki az? És??? Ez is én vagyok... Miért jó fájdalmat okozni? Én se vagyok tökéletes belátom... de nekem se jó egy-két dolog és... na mindegy, asszem mára inkább no commentes ügy lesz ez megint, mert csak idegesítem magam ezzel is...Nem tudom, nem tudom... keresem a választ, de nem találom... meg amikor azt hiszem, hogy húúú ez tök frankó lesz így, na persze hogy akkor jön a hideg zuhany és az értelmetlen kérdés, hogy miért??? miért? miért? Na igen az összevisszaság... nem nem az... a szavak mögött ott van minden... Szeretném azt érezni, hogy valaki nagyon szeret...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr15613234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: barátok búcsú betegség ajándék vágy falunap ezmegaz dééév mágnesfestés
süti beállítások módosítása