Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Kagylók, mert imádom őket...

2008.08.23. 18:49 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Este/éjjel hamar kidőltam... valahogy érthető, mert kellett már az alvás... Olyan jót aludtam... jól esett, csak reggel felébresztettek, de most mondom azt, hogy nem bánom... Ébredés után megsütöttem félig a gombát ebédre, hogy kaja előtt már csak a vége legyen... A hagymapucolást úúúúúgy utálom... valahogy nekem semmi nem segít, hogy ne sírjak közben :( :D de mindig összeszenvedem, mert a hagyma jóóóó :D Mire elkészültem, addigra tesóm is felébredt. Fura, hogy mostanában tök sokat dumálunk... talán mert ő is egyre jobban "felnőtt" vagy nem tom :D szóval együtt kávéztunk egyet, meg dumcsi... Aztán apummal elmentek itthonról és én meg leültem olimpiát nézni... Nézem nézem... na mondom így ma semmi érmünk nem lesz... Nem-e... Szegény Kovács Katinak nem jött ez össze, de párosban annál inkább. Kovács-Janics párosítás a lehető legjobb, ha egyedül nem is de így legyőzhetetlenek :) Szóval szép volt lányok, köszi az érmet... Még holnap a fiúk... Hát remélem összejön nekik harmadjára is, mert megérdemeljük, mert igen is jók vagyunk :)

Ebéd után mosogatás, takarítás (szóval a mai nap se hazudtoltam meg azzal, hogy főzés, mosás, takarítás...) kicsi pihi, aztán elmentem barinőmhöz. Hát igen ő a fodrászom... Elkisértem a többieket... Mesélte, hogy milyen jó volt Görögországban (végre megjegyeztem, hogy Sartiban voltak) és mesélt én meg irigykedtem... :) na de ez van... Még mielőtt elment, mondtam neki, hogy ha kérhetném, hozzon nekem kagylót... gyűjtöm őket és és imádom is őket... úgy voltam vele, hogy ááá ott bizti nem lesz, de a lelkére kötöttem, hogy venni ne merjen! De mikor mondta, hogy szedett nekem... hát a pici szivem nagyon megörült neki :) Szóval ezeket kaptam: képeslap... én is akarok oda menni :(( az a kis dobozka pici kagylókkel :) bal oldalról a második részben az a kettő az össze van csukódva :D hehe benne tanyázik két csiga, amik már nem élnek :D vagy próbáljuk ki? :D áááá :D és ott a gyertya is... kagyló alaku gyertya... :) imádom a gyertyákat :) mondhatni azt is gyűjtöm :) van pár darab belőlük :) szóval a két gyűjtemény ismét bővült és köszönöm :)

A nap tragédiája: 5 halott... :( nézem az akváriumot... meghalt egy hal :( mert akkor mg csak egyet láttam :( jobban megnézem... mégegy... mégegy... és végül 5... a sírás kerülgetett... nem az új halakat sajnálom :( a régi kettőt... nem volt farkuk... na mondom a mártír még mindig él :( szerintem az a kis szemét csíkos tette :( de nincs bizonyítékom, pedig ma leültem és szúró tekintettel próbáltam megállapítani, hogy ki a tettes :( de nem jött össze :( mindenesetre rájöttem arra, hogy a csíkos az nem rendes... körkörösen úszkál egy kis helyen és nagyon gyorsan, ha láthatóan elfárad megáll és kezdi előlről... nem hiszem el, hogy ez poén neki... eddig még egy halam se csinálta ezt :( lehet beteg? agybeteg? vagy mi baja van? áááá nem akarom, hogy a többi is meghaljon :( imádom őket és a szivemen viselem a sorsukat :( Szóval a mai eseményekről ennyit...

"Amikor minden hír rossz, és az ég teljesen szürke és az összes csoki elfogyott, az egyetlen vigasztaló gondolat, hogy olyan barátom van mint te" /Ma kaptam és köszönöm Judit :) imádlak :)/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr54629456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: barátok sport gyertya olimpia ajándék győzelem főzés halak takarítás kagyló arany mosás
süti beállítások módosítása