Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Fuck... fuck... köcsögség... stb...

2008.11.20. 19:05 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát én nem tudom, hogy hová fajul ez a világ... Tudok senki nem mondta, hogy könnyű szakmát választottam, de úgy gondoltam, hogy valahol segítek az embereken... Hát mit ne mondjak... Mondjuk azt, hogy két hónapnyi meló után ma éreztem azt, hogy úristen most fogok elveszni... Ciki nem ciki, mikor kijöttem a suli kapuján a könny is kicsordult a szememből... Azt hiszem most jön ki rajtam az eddigi feszültség... Eszméletlen, hogy a mai gyerekek mennyire gusztustalanul tudnak viselkedni... Az ember szivét-lelkét beleteszi a munkába és tőlük mit kap? A nagy semmit... vagyis éppenséggel kap valamit, a visszapofázást, a köcsögséget, a tiszteletlenséget és a gusztustalanságot... Becsületes munkát végzek és mégis a köcsög gyerekek azok, akik egyszerűen ezt nem értékelik. Mit is értékelnének? Egyszerűen nem tudom, hogy vannak ezek nevelve. Az én időmben mikor ennyi idős voltam, nem mertünk beszólni a tanárnak, nem még visszapofázni, mert olyan fülest kaptunk, hogy a pad adta a másikat. Most meg? A gyerek azt csinálhat, amit akar... stb... stb... Ma a tanulási idő után egyik kissrác elkezdett pofázni... sokat tűrök, de mindennek van határa... hát ő nem egyszerűen lépte át a határt... Leállítottam, vagyis azt hittem, de utána még utánam ordított... hát ez is egy dolog, amit nem tűrök. Adtam, neki, persze nem megveréssel, mert tudom, hogy nem lehet, de egy kurva nagy tasli sokat segített volna neki. Olyat lebírtam volna neki keverni, hogy azt soha nem felejtette volna el és utána nem pofázott volna, meg húzogatta volna a vállát. Hát nem a haverjuk vagyok... Kis taknyosok, azt hiszik, hogy nekik mindent szabad. Azután persze 4 óráig én voltam a szar... a kis segdugasz megszavaztatta a többiekkel, hogy kit szeretnek vagyis ki a jobb napközis, én vagy a régi tanító néni... Én vs. Régi tanító néni... hát persze mit ne mondjak, nem én kaptam a több szavazatot... Lehet, hogy ő mindent megengedett, de én nem fogom ezt hagyni. Nem ő az atyaúristen, hogy neki mindent lehet. De pofázni azt bármikor... azt hiszem ez az egy kategória lenne, amiben első helyen végezne a csoportból... na meg emellett azt hiszi, hogy ő olyan okos... persze... de ezt neki is megmondtam... keresse mindenkiben a hibát nyugodtan, de csak akkor ha magát már kipipálta, mert hogy mindenkiben észreveszi a rosszat, de magában nem. Persze ez se tetszett a lelkemnek. Mi is tetszene? Hát ő a tökéletes, mit jártatom a szám neki... A lelkem kiteszem, viszem neki a számára nyomi feladatokat, feladatlapokat stb stb... és ez a köszönet. Azt hiszem azért visel meg ez az egész, mert túl becsületesen csinálok mindent... De másképp meg nem is lehet, de vissza is kell vennem ebből, mert így csak magam fogom kicsinálni, meg a kis szemetek is... Emellett ma a másik kiskölyök bement mosdóva és akkor láttam utoljára... Állítólag a nagy fiúk bíztatták, hogy lépjen le és meg is tette. De az persze egyiknek se fordul meg a fejében, hogy én vagyok a felelős érte és ha történik vele valami, akkor én leszek elővéve... Az agyam eldobom az ilyeneken. Nem hiszem el, hogy egy csepp tisztelet se szorul a mai gyerekekbe... Könyörgöm, csak egy csepp tisztelet kérek...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr57779972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló suli fájdalom gyerekek
süti beállítások módosítása