Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

A kimaradt napok...

2009.05.10. 19:39 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Csütörtök: közölték bent a suliban, hogy jövőhéten hétfő-kedd-szerda --> mehetek melózni korán reggel :( Úgy örülök ezeknek :S, pláne, hogy már megint annyi túlórám van, hogy nem sok fizut fogok kapni :S Hurrá... De még csütörtök reggel sikerült megszereznem ezt a pénztárcát :) és úgy tetszik :) tök frankó, bőr és 65%-os leértékelésen jutottam hozzá :D Eszméletlen milyen jó dolgokat ki lehet fogni :) Emellett kérdeztem a főnököt, hogy van-e esélyem a maradásra, és hát azt mondta, hogy aki helyett vagyok, az még nem jelzett vissza nekik és akár augusztus végén is bejelentheti, hogy visszajön melózni, szóval nem sok esélyem van... Már előre látom, hogy egész nyaram megint a meló kereséssel fog elmenni :(

Péntek: már úgy vártam egész héten a pénteket, hogy az valami hihetetlen. Már így hirtelen nem igazán tudom, hogy volt-e valami érdekes, amit le akartam írni magamnak... Az új kislányom közölte, hogy költözzek hozzájuk, mert jó velem :)  aztán azt mondta, hogy jön inkább velem haza, de úgyse fogja érdekelni az anyját... Gyorsan leszűrtem, hogy nem nagyon foglalkoznak otthon vele sajna :( pedig olyan tünemény az a kiscsaj. Aztán az egyik kissrác közölte, hogy "Tanító néninek hamarosan lesz férje és lesznek gyerekei..." Erre én: "Gyerekeiiiim???? Hát nekem már van 16 gyerekem, nem kell több!!!" :D :D Persze először nem esett le neki, hogy mi van, de aztán rájött ő is. Az egyik ofő pénteken közölte, hogy elfelejtettek meghívni az anyák napi ünnepségre, de szivesen várnak aznap... aha... tudod... :D Persze megköszöntem és azt mondtam, hogy ma nem tudok maradni... de milyen már... :D Na de mindegy :)

Szombat: Voltam melózni és azt hiszem az árazás már megy :D éééés majd be fognak dobni a pult mögé is... aha gondoltam magamban. Megmutatták, hogy kell szalámit szeletelni, hát én leszek az első aki levágja majd ott az ujját az tuti :D na de majd megtanulom :D Délután csináltam sütit és pihiztem utána :) 

Ma: anyám elráncigált a templomba :D mostanában tisztára rákattant erre :S lehet rossz hatással van rá a táppénz, mert ennek így nem lesz jó vége :D De megdajkáltam barinőm kis keresztlányát, aki olyan kis édike :) Aztán itthon segítkezés és pihi... És már annyira várom, hogy hajnalban kelljek korán, hogy az valami hihetetlen ismételten. :D Persze így estére elment a kedvem megint mindentől... Legszívesebben hozzábújnék most valakihez... pff... annyira utálom azt, ha valakit megszeretek és ő bánt... szavakkal, de az a lényege mindennek, hogy én vagyok a szar és én sajnáltatom magam... és akkor esetleg még el se mondtam, hogy mi bánt, mi van velem, mert senkit nem érdekel. De majd egyszer valaki megért, bízom benne. A héten kaptam egy infót, hogy az a majom Tomika nincs is börtönben, szóval kamu körülötte minden... az is felzaklatott kicsit, pedig már túl éptem rajta, de a nyomok még megvannak és nem tünnek el csak úgy egyik percről a másikra...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr791113595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló suli gyerekek napok érzelmek
süti beállítások módosítása