Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Felszedem az ürüléket...

2010.02.16. 21:53 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Nem igazán aludtam jól és eleget sem. Már hajnali 6-tól ébren vagyok, mert egyszerűen a felriadás után nem tudtam visszaaludni. Minden bajom volt, nem is tudtam mit kezdeni magammal, így felkeltem és csak voltam. Ma a buszos utazásommal semmi gond nem volt. Suliban úgy különösebb ma nem volt. Idézet az egyik háziból: "Hogyha bekakil felszedem az ürüléket." :D Olyan vicceseket tudnak néha írni. :D Délután persze a dvd lejátszóval szokás szerint szívtam. Egy rakat filmet végignéztünk és hát... egyszerűen nem jövök rá, hogy miért van az, hogy van hang, de a szereplőknél néma minden. A háttérzaj is oké... csak a nyomi szereplők kussolnak, pedig ennél jobban már nem tudjuk összedugni sehogy máshogy... Mindegy maradt a sima tv, ami meg persze senkinek nem tetszett... de hát nem tehetek róla, hogy nem stimmel valami. Kintre meg nem mehetünk, mert már kaja után is csupa sár volt mindenki, de egyesek ezt se fogják fel... Még délután közölték, hogy holnap szeretettel várnak helyettesíteni 2. órára. Hurrá gondoltam magamban, de hát ez van, menni kell...  Hát semmi kedvem nincs a nagyokhoz menni, mert ott pl. az anyagot se ismerem. Na meg a vicc, hogy egész órán feleltetnem kell :D pff de meg fognak utálni a gyerekek :D jézusom :D de majd csak jó hangulatom lesz és akkor nekik meg mázlijuk. :D Aztán meló után és torna helyett ma a futást választottam, ami valahogy könnyebb volt, és jobban is esett. Nem rég beszéltem barinőmmel és hát már csak röhögök ezen is. Basszus én nem hiszem el, hogy miért jó egy embernek hazudnia egy tök nagyot olyanról, ami nem is igaz. De hát aki nem érti meg, hogy én is dolgozok, az vessen magára. Csak ne hazudozzon olyat, ami nem igaz. De az tuti, hogy egy darabig meg se fogom látogatni. Azt hiszi, hogy csak ő "dolgozik", ami egyáltalán nem megerőltető, és tudom, hogy nem is dolgozik... Röhej...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr901764663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló suli érzelmek
süti beállítások módosítása