Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

4 óra unalom...

2010.02.18. 20:32 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

De rég voltam már ennyire fáradt. Nem könnyű ez az egésznapozás. Pláne a felsőben nem. A kisebbekkel még ott is könnyebb. Az első 2 órában még annyira nem is volt gond, dolgozott mindenki, én is vittem a cuccom, volt mit csinálni. Aztán a legnagyobbaknál... Megmondtam mit kell csinálni, amit persze nem csináltak, de legalább lefoglalták magukat. Már délelőtt azt éreztem, hogy hulla vagyok és még a felén sem voltam túl. Na ekkor jöttek a kicsik... Tuti front volt ma, mert egyszerűen egyik fülükön be, másikon ki. Ordítoztak, verekedtek, mint a nem rendesek. Ha szólok rájuk, akkor les rám, ordít az arcomba, megfogom a kezét, hogy mi lenne ha esetleg öszecsukná a száját, de csak ordít... Mondom nem magyrul beszélek??? Na ekkor végre bekussolt. A fejem majd szétrobbant :S és még csak ezután jött a tanulás... Mai arany dolgok:
- "neordícsál"
- "moskezet"
- "nejáccálazevoeszkozökkél" (és ez mind mondat lett volna...)
Először itt akadtam ki, hogy suliban vagyunk és nálam senki nem megy úgy haza, hogy ilyet csinál, mert volt aki direkt csinálta. :S Kis pisisek és próbálnak direkt idegesíteni, de ha sikerül úgyis rajtuk csattan. Aztán még mindig akkora probléma, hogy a szorzótábla nem megy. Mit csináljak már még??? Annyi ember nem tudja kapásból, és elég sok egyáltalán nem. Hat db alap szorzással szenvedett az egyik gyerek másfél órát, de úgy hogy én már mindent csináltam. Elmagyaráztam neki, lerajzoltuk, mindent... előkerült a szorzótábla is, és amikor csak le kellett volna olvasni ős mit csinál? Közli, hogy ő ezt nem tudja. Na itt akadtam ki másodjára és mondtam, hogy innentől kezdve mindennap a szorzót fogja gyakorolni minimum egy fél órán keresztül. Persze nem egyedül... "9*3 az 44"... No comment. Mikor meg mondom az ofőnek, hogy a gyerek úgymond sík hülye ebből, simán el van intézve annyival, hogy nincs számérzéke. Köszi...
Aztán végre 4 óra lett és amilyen gyorsan csak lehetett, én olyan gyorsan húztam a suliból. Már a buszmegben álltam, mikor tesóm hívott, hogy mehetnénk vásárolni. Persze egy ilyen nap után baromira nem volt kedvem menni sehova, de jó menjünk. A Tesco esett útba, így kaptam az alkalmon és vettem magamnak kaját holnapra... A szalámik között válogatva nagy meglepetés ért... Nem gyengén volt penészes az egyik termék és a poén az hogy a szavatossága még 2 hétig jó volt. Olyan undorítóan nézett ki. De miért nem szedik le ezeket? Nem hiszem el, hogy nem veszi észre az ilyen dolgokat egy ott dolgozó. A másik meg... Mivel én is melózom kereskedelemben így tudom, hogy amin nincs rajta a szavatossága, az gáz és keményen büntetnek érte. De a Tesco úgynéz ki, hogy ezt is megteheti. Ha ebből a büntetésből indulunk ki és nekik is van egy kis eszük (vagyis ha lenne), akkor miért pont az üzlet kellős közepére kell kitenni egy kis hűtőt és abba beletenni ezeket??? Ki a franc fogja megvenni azt a terméket, miről nem tudja, hogy mikor fog lejárni? Röhej... De legalább találtam normális szalámit...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr101771558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én tesco suli
süti beállítások módosítása