Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Hétfő de szeretlek...

2010.03.01. 21:36 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Olyan jó érzés aludni. Vagyis az ha aludhat az ember. Ennek ellenére baromi szar érzés volt a telóra ébredni reggel, de lustálkodtam egy picikét. Nem sokat, de jól esett. Aztán hama rávettem magam arra, hogy felkeljek és első utam a kicsi rákocskámhoz vezetett. Kicsit aggódtam, hogy majd hogy fogja ezt viselni, de láthatóan jól van... vagyis még. :D Aztán mivel több volt a fény, csinálgattam képeket. Sokkal jobban látszódnak így a peték. Ő biztos baromira unja már, hogy állandóan ezzel zavarom, de ki tudja mire lesznek jók még ezek a képek. Nekem ez újdonság és ő a szenvedő alanya most. :D Aztán elkészültem, megcsináltam a kaját és feladtam Gergőnek a kis csomagot. Remélem rendben megérkezik hozzá. Aztán mivel volt egy kis időm még, így gyorsan feltöröltem és go melózni. A csatlakozásra várva gyorsan kiderítettem, hogy az Adidas bolt este 6-ig van nyitva, így ha addig odaérek, akkor esélyem van arra, hoyg szét tudok nézni és lesz cipőm.
Mivel volt még időm, így bementem az ismerőshöz a ruhás boltba. Meg is érte, mert lett új csini ingem. Nem igazán jön át a képen, de az ezüst rész rendesen csillog és tényleg jól is néz ki. Jól is jött, mert pénteken lesz nálunk a nőnapi mizéria és nem tudtam, hogy majd mit vegyek fel. Ezt ma meg is oldottam. Igaz, hogy nem vagyok ing párti, de ez bejön. Szóval örültem neki és úgy gondoltam, hogy tök jól indul majd így a napom... Persze ez gyorsan megdőlt, mert miért is lenne tökéletes pont egy hétfői nap? :D Alapból úgy kezdődött minden, hogy odamegyek a buszhoz, persze kicsit előbb és csak 10 percet késett. Csak... Ha órára mentem volna, tuti nem érek be időben. Még várakoztam, odajött hozzám egy "hittérítő", hogy fogadjak el tőle egy kis olvasni valót. Megköszönöm, hogy köszi nem kérek... Erre a hülye nem normális mit tesz? Reagál rá: "Hát ezek a mai fiatalok..." De ezt is a lehető leggúnyosabb stílusban. Hát csessze meg magát a hülye olvasnivalójával együtt. Ha én normálisna visszautasítom, akkor tűrje már azt, hogy megy oszt ad másnak. Alapból nem tudom, hogy miért engem szúrt ki a tömegből. Rajtam kívül ott volt még vagy 50 ember. Na a másik meg az, hogy nem csak én voltam egyedül "fiatal". :D Mindenesetre sikerült a buszra felszállnom egyéb aktorcitások nélkül :D és máris mehettem melózni. Közben üvöltött az Alvin és a mókusok a fülemben, amit így utólag megmutathattam volna a pasinak is :D lehet ki tért volna a hitéből. :D
Bent a suliban... Már rögtön az első 10 percem azzal telt, hogy szembesültem ismét az emberek kétszinűségével. Már alapból tök ovis viselkedés az, hogy mások társaságában sugdolózunk, és 1-2 olyan szót elejtünk hangosan, amiről a másiknak úgyis kiderül, hogy milyen köcsögök is vagyunk. Na ez volt. Valahogy már rohadtul nem érdekelnek ezek a dolgok, csupán annyira szánalmas az ilyen viselkedés. És persze még mindig nem birom a kétszinűséget, mert a pofámba ne tegye a szépet meg a jót, a hátam mögött meg elmond minden szarnak. Rühellem az ilyeneket. Aztán go a gyerekeim közé. Tök jó idő volt ma és mehettünk az udvarra játszani, vagyis ők. Nálunk tényleg mindennap történik valami érdekes. Ma pl a rúdtánc örömeit véltük felfedezni... Annyira gáz. De vajon honnan szehetik ezeket a mozgásokat? Jó persze ott volt a Csillag Születikben a csajszi, de az már nem most volt. Vagy csak most tudatosulhatott bennük? Hihetetlen hová fajul a világ... Aztán a tanulással ma egész jól haladtunk. Csak-csak belejönnek a gyengébbek is. Ilyenkor úgy örülök, hogy nem volt hiába a sok munkám. Persze a mai nap aranyköpése a "3+3 az 14". Ilyenkor meg sírhatnékom van. :D De túl vagyunk ezen is. Még tanulás előtt beszéltem a főnökkel, mert ma volt a fogadóóra. Szóval kereken megmondtam neki, hogy hozzánk soha nem jön senki, aki akar velünk beszélni mindig bejön délután. Nagy baj lenne-e ha nem maradnék? Hát végül is mondta, hogy akkor csak az értekezleten maradjak. Mondtam neki, hogy akkor csak 4 után érek oda, mert addig tart a napközi... Itt az az érzésem volt, hogy nem igazán tudta mire vélni, hogy én 4-ig melózok. A gyereket nem hagyhatom ott magára... Vagy én voltam túl nyűgös, vagy tényleg fura a helyzet. Mármint úgy érzem, hogy a főnöknek határozott véleményének kellene hogy legyen és tudja ki, mikor, meddig. Na épp hogy beszéltem a főnökkel, megkaptam az üzit, hogy jött a fizu. A kedvem is elment az egész naptól. Hogy a rohadt életbe lehet az, hogy megint kevesebbet kaptam??? Alapból 92-t kézhez kéne kapnom. Annyira sok túlórám nem volt, szóval a 100-at meg kellett volna kapnom. Egyszerűen nem értem, hogy most miért kaptam megint kevesebbet. Érthetetlen, de kíváncsi vagyok a fizetési papírra...
Na végül is a napi végén jöhettem haza. Így is terveztem, mert közben beszéltem tesómmal, hogy elmehetnénk megnézni a cipőt. Ő be is jött értem és mentünk. Háááát húúú voltak jó cipők ez tény. Az áruk is szép volt. http://www.pluszsport.hu/multimedia/image/termek/315161_016.jpd.jpgAztán jött a próbálgatás... És jött ez a cipő. Olyan ez, mint amit kinéztem sima feketében, csak így a világoskékkel sokkal jobban néz ki. Mit ne mondjak... rögtön beleszerettem. :) Annyira jól néz ki, vagyis nekem baromira bejön és az én stílusom is és imádom a kéket. Persze az ára nem igazán tetszett, de megfogadtam, hogy bármennyi is lesz, megveszem, mert megdolgoztam érte és az előző cipőm kemény 6 évig bírta. Az azért elég szép idő. Még a fősulit is kibírta velem. :D Szóval 19.990 Ft-ot kellett ezért kiperkálni, de tényleg az lebegett előttem, hogy igenis megdolgoztam érte. Aztán ha már ott voltunk, akkor szétnéztünk. Nem semmi árak vannak. Tudom, hogy nem olcsó semmi ott, vásároltam is már ott. De azt hiszem én nem adnék most csak úgy egy nadrágért 10 ezret, vagy egy szabadidőért 20 ezret. Azért vagy 5db-ot kapok máshol és nem sajnálom majd ha mondjuk összepiszkolom vagy esetleg kiszakad, ilyesmi... Adidas Climacool 3SA Core Fi Top (Size: 8) (Colour: White / Black ) Szóval szétnéztünk és az előző nézetemet rögtön megcáfoltam, mert vettem egy fehér felsőt. Na jó elég szép ára volt, de szintén megkerestem rá a pénzt és baromi jó anyaga van, nem úgy mint a többinek. Na meg at tetszik benne, hogy a szabása is elég jó. Egyik oldalon tenisz felsőnek van reklámozva, de ez mind lényegtelen. Szóval jó sok pénzt elköltöttem :D de itt még nem ért véget a nap. Ahogy hazaértem mutattam itthon a cuccokat és jó érzés volt magamon tudni megint az új csini cipőm. :D Aztán mondta anyum, hogy rokonunk itthagyott egy Nike-s szabadidőt, de kis méretű, hogy esetleg van-e ismerősünk akire jó lenne. Mondom ha már itt van nálunk akkor felpróbálom. Mikor megláttam a méretét kicsit szomorú lettem. Hát baromi régen volt már rám jó egy M-es ruha is. Aztán mikor a felső része csodával határos módon jó lett rám, akkor már sejtettem, hogy nagy valószinűséggel a nadrág is jó lesz rám. Így is lett. Igaz, hogy az alsója picit feszül, de tetszik rajtam. Szeretem a sportos cuccokat és tetszem magamnak benne :D Azt mondták a többiek is, hogy jó rajtam. Na mondom ha én ezt szeretném megtartani, akkor mennyibe fájna ez nekem? Először azt hittem, hogy csak viccelnek, hogy ez így együtt 8 ezer. Hát épp nem rég néztem, hogy ezek az együttesek kemény 20 ezrekbe kerülnek. Tuti megbántam volna, ha nem tartom meg. Ebbe az egészbe az a jó, hogy a cuccokat még az előző havi zsémből vettem, mert megmaradt. :D Ezt is megtartottam. :)
Mindezek után jött egy kis torna. A futás hiányzott is, mert valahogy azt éreztem, hogy sok az energiám, pedig nem volt egy könnyű napom. De majd holnap bepótolom. Elvileg holnap jön az Avonom is. Remélem tényleg megérkezik, mert már várom. Most meg a múltheti sorozat következő részét nézem. Krokodil boncolás. Kicsit perverz már... na meg undorító. A zsiráfos rész jobb volt. Ott nem azt mutogatták, hogy mi van a gyomrában. :D Itt meg kiöntötték és még a gyomrom is felfordult. Gyorsan le is mondtam róla, nem tudom ezt végignézni. Helyette megyek és pihenek egy nagyot.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr571801223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló ing suli rák gyerekek cipő t shirt nike adidas felső szabadidőruha
süti beállítások módosítása