Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

A cukor és a Je nő...

2010.03.06. 21:00 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Ha szombat, akkor korán kelés hajnalban. Meglepően hamar elkészültem most. Nem igazán szokott ilyen lenni, főleg ha korán kelek. Reggel a kiscsaj is jött melózni. Valahogy kedvem se volt hozzá. Egész délelőtt mikor ránéztem vagy beszéltem vele, akkor tesóm mondatai jutottak eszembe. Mivel a kiscsaj kisnövésű, így azzal poénkodott, hogy milyen jól mutatna a cirkuszban. Egyszerűen nem tudtam kiverni a fejemből és sokszor a röhögés határait súroltam. :D Mondjuk van benne valami, de nem jó így dolgozni. Már akkor tudtam, hogy végül is én fogok csak melózni megint. Jó persze ő is csinált ezt-azt, de akkor is. Javarészt megint én pakoltam pl. Persze ő is leállhat beszélgetni meg hasonlók. Nem baj én megcsináltam amit kellett, így szerintem a részemről nincs gond. Aztán lehet, hogy új jött le az egész szitu, hogy az adott pillanatban én szartam mindenre. Akkor jól jött le... Mikor jött Ő... "Szia szépségem!" :) Picit pakoltam, aztán végül is szartam mindenre. Persze jól is esett, hogy vele beszéltem. Végre más is csinált valamit. :D Szóval leálltam vele beszélgetni, de tuti nem 5 perc volt. Vagy csak én éreztem hosszúnak. Mindenesetre jól esett. Megint volt pár olyan mondata, ami eléggé kétértelmű volt. Az egyik ami megmaradt bennem, hogy "Legalább nem leszek egyedül a szobámban." Aham... Szóval mi is van a csajszival? :D Vagy nincs már meg neki, vagy ennyire gáz a kapcsolatuk, vagy csak úgy mondta. Az utolsót simán kizárom, mert ez tök hirtelen kijött a száján, nem kellett ehhez gondolkozni sem. Ha minden jól megy, akkor majd kell neki is kis rák. Legalább tudnám, hogy jó helyre kerülnek. Bár mondta, hogy ha hazamegy, akkor elő is keresi a cuccokat hozzá, de mondtam, hogy ez még nem most lesz. Aztán melóztam kicsit és Ő meg lelépett. Nem sokkal utána kaptuk a virágokat, amire sokan gyorsan le is csaptak. Jött egy pasi, hogy neki rózsa kell meg szegfű, úgy csomagoljam. Aztán megcsinálom és mondta hogy mindegy hogy van, úgyis csak egy köszönömöt fog kapni, szóval mindegy a külső... Mondom a nők azért szeretik, ha igényes valami, azért szeretik a szép virágokat is. Azt mondja... "Én is nő vagyok, mégsem kapok semmit..." Lesek értetlenül, mert baromira nem vágtam le, hogy mit akar ebből kihozni. Aztán rámnéz és tök komolyan mondja: "Hát Je Nő vagyok :D" Na gondoltam magamban, hogy te sem az idióta  vicceidtől leszel ismert. Aztán meló 10-ig, ugyanis akkor jöhettem el. Először az volt, hogy a kiscsaj még marad, de aztán ő is eljöhetett. Háháhá :D De mikor öltöztünk mondtam neki, hogy eljöhetne velem futni. Persze nem lett belőle semmi, mert nem szólt. De nem baj megoldottam én így is.
Itthon gyorsan összepakoltam és kitakarítottam a szobám. Tiszta kis lelkesen csináltam meg mindent. Délután egyedül maradtam, mert mindenki ment melózni. Egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy valami nagy zaj jön kintről. Hát kimegyek és ki az? Nagyapám... De mint az őrültek, úgy rugdossa a kaput. Persze rögtön mondtam neki, hogy lehetne használni a csengőt. Aztán kiderült, hogy nem szól. De akkor is ha szól a kutyának, akkor az rögtön jelez én meg nem vagyok hülye és kimegyek beengedem őt. Ezután még ő volt felháborodva, rendesen látszódott rajta, hogy bepukkadt, de akkor is. Mikor már mentem ki, akkor jöttek az utca másik feléből megnézni, hogy mi ez a zaj. Persze én voltam a rossz, hogy szólni mertem, de már megszoktam és nem is idegesítem magam.
Aztán a nap csattanója... Mert ilyen is volt. :D Megforralom a teának a vizet, filterek benne vannak, minden oké és már csak az ízesítés kellett. Én kis ügyesen fogom a tartót  amiről azt hittem, hogy az a cukor és öntöm bele. Aztán hirtelen olyan furi lett a tea. :D Azt hiszem ha sót öntök bele, akkor sokkal jobb lett volna, de én nem sajnáltam a lisztet. A francért van az is ugyanolyan tartóban nekünk? :D 10 perces röhögés magamon... Ez is csak a fáradtság miatt van... jó persze egyértelmű hogy inkább arra kell fogni. :D De főztem másikat és abba sikerült a cukrot beletennem és jó is lett. Szerintem senki ne próbálja ki liszttel... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr671814715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én rák ő tea érzelmek
süti beállítások módosítása