Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Hétfő... én így szeretlek...

2010.03.15. 19:12 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Vagy nem. Most szeretem, mert nem kell melózni. De mégsem jó. Ki érti ezt? A helyzet az az, hogy baromi érzékeny vagyok megint a feszültségekre. Nehezen viselem az itthoni morgásokat, az állandó stresszes helyzeteket. Mikor itthon vagyok én is vágynék a nyugodt pihenésre. Meg se tudom mondani, hogy mikor volt már az a nyugodt légkör itthon, amiben egész nap jól éreztem magam. Ja de... mikor egyedül vagyok itthon. Mindig kérdezgetik, hogy minek dolgozok ennyit. Hát épp ezért. Nem azt mondom, hogy ne kelljen itthon lennem, hanem inkább azt, hogy ne kelljen mindig hallgatni valamiért. Mondjuk ha belegondolunk, akkor ugyanaz a kettő. Ha nem én, akkor más hallgat, de a kurva morgás mindig megvan. Soha semmi sem jó, mindig a hibák keresése. Egy idő után besokal az ember. Aztán persze ha kiáll az igazáért az ember, akkor mégjobban ő a rossz mindenért. Ez az állandó körforgás baromira szar. Csak azt nem értem, hogy miért jó ez? Én is melózok mindennap, szinte alig van pihenőm, mégse máson vezetem le ezt. Na és csodálkozom, hogy állandóan görcsben van a gyomrom... De inkább melózok, lesz pénzem és hátha előbb tudok továbblépni.
Szóval jó érzés volt reggel arra ébredni, hogy nem kell menni melózni, de sejthettem volna, hogy úgysem lesz minden oké. Mikor egy kicsit is tovább lehetne aludnom, akkor nem tudok. Már reggel 7-től ébren vagyok, persze pihiztem és nem keltem fel rögtön. Aztán jött a fordulat, mihelyt kiléptem a szobám ajtaján. Innentől jött a stressz. Igazság szerint jobb is hogy hamar felébredtem, mert garantálom, hogy az is baj lett volna, ha nem kelek fel időben. Fogtam magam, megtakarítottam az ablakot, függöny csere, szoba kitakarítása. Szép lett minden és megcsináltam a karnisra is a díszt. Még a táborban vettem tavaly a függő díszt. Egyiken csak virágok, a másikon csak pillangók voltak. Ma neki estem, szétnyirkáltam és csináltam belőle két vegyes díszt. Szerintem tök jól néz ki. Feldobja a szobát :) Nekem tetszik, a többi nem érdekel. Délután pihi volt. Pici torna, aztán jött a csábítás a pizza, amit sikerült melegen magamba tömni. Jó alig ettem belőle, de jól meg is fájdult a hasam tőle. Most meg jön a pihi tovább...
Zárásképp: "Akit szeretnek, az valamit nem csinál jól." Egyik műsorban hallottam. Azért kicsit elgondolkodtató. Nekem pl. rögtön a "kedvenc osztályom" jutott eszembe...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr601841978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én érzelmek
süti beállítások módosítása