Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Az órák rejtelmei...

2010.04.07. 21:05 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hajnali 5 órás kelésből majdnem fél 6 lett. Nem baj ez, csupán ilyenkor szednem kell a lábam, mert ugye hozzászoktam, hogy szép lassan megvan minden, mert még ilyenkor nem vagyok képben. Épphogy el értük reggel a buszt, de nem a késői kelés miatt, mert én elkészültem, csak tesóm bíbelődött még. Tök vicces lenne a szomszédból lekésni a buszt. :D Útközben vettem magamnak kaját, meg megvettem a Bravo-t, mert hirdették, hogy a Belga új lemeze van benne. (Már itthon meghallgattam, de nekem kicsit csalódás. Bár ha jobban belemerülök majd egyszer, akkor lehet tetszeni fog.) Mire beértem a suliba, sikerült felébrednem. Első órán a gyerekek néztek rám mint borjú az új kapura. Én meg persze visszalestem, kérdeztem, hogy mi a baj, mit nem értenek. Aztán nagy nehezen kinyögték, hogy fáradtak. De szó szerint nem tudtam velük mit kezdeni. Írták amit kellett, de nagyon erőltetetten. Olyan szinten voltunk, hogy nem tudták, hogy 1 óra az 60 perc. Tök türelmesen elmagyaráztam nekik megint mindent, de láthatóan nem fogott az agyuk. Fogalmazáson írniuk kellett a szünetről... Közben beleolvastam 1-2 előző irományba. Mennyi hülyeséget össze tudnak ezek hordani. :D Eszméletlen, hogy mennyire nem tudnak helyesen írni. (tecet, mamájékhoz, kétt, alútúnk, elmemtünk, leált, hejet, jácótére, és a  legnagyobb poén: "Nem is tudtam, hogy a Szent Jobb világít." :D) Aztán szinte egész délelőtt ez volt, nem igazán ébredtek fel. Bezzeg délutánra... :D Szenvedtem is velük eleget. A legnagyobb problémám az volt, hogy az ofő nem szólt előre nekik, hogy elmarad a szakkör nekik, és így egy csomóan maradtak még pár órát... Persze ez csak nekem volt megint nyűg, plussz munka, de mit tudtam volna csinálni? A délután nekem már csak kínszenvedés volt. Vártam, hogy végre vége legyen a műszaknak. Azért furcsa, hogy ha arról van szó, akkor más nem szivesen marad ott egész nap. Nem gondolnak abba bele, hogy nekünk így az egész napunk el van cseszve. Jó most ez nekem is cserébe ment megint, mert így lesz oké, mert akkor tudom, hogy egyszer nem kell majd bemennem. :) Jó lesz ez még. Ilyenkor így estére nagyon ko vagyok, főleg agyilag. Jól fog esni a pihenés...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr191902713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én gyerekek
süti beállítások módosítása