Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Végre este...

2010.05.19. 19:52 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Mostanában megint azon a szinten vagyok, hogy ha idejutok a géphez, akkor még van kedvem írni, de amint belépek ide, akkor már nincs. Nem igazán értem ezt, pedig sok olyan dolog van, ami tanulságos a számomra. A hét valahogy katasztrófa. Főleg, hogy ennyit esett az eső, beszorultunk a gyerekekkel a 4 fal közé. Mindenki meg volt kergülve, mint a nem rendesek, ha szólok akkor egyik fülükön be a másikon ki... Mostanában úgy érzem magam, mint egy idegbeteg. :D Komolyan az a szerencse, hogy ma csak kb. délig melóztunk, mert különben lehet kiborulok. Ma pl. be se kellett volna mennem, mert áramszünet volt, de megígértem, hogy helyettesíteni bemegyek. De ezt is minek vállaltam el? Már bánom, bár visszakapom. Annyi bunkó paraszt van. Sok a beképzelt, önimádó kis faszfej. Azt hiszik, hogy ők olyan okosak és ők mindent tudnak. Rohadtul nem zavartatják magukat, hogy esetleg értek a dolgokhoz, egyértelműen ők az okosak. Tahók... A lényeg, hogy ma előbb jöhettem is haza. De a mai napom... Kész katasztrófa. Éjjel hallottam, hogy az akváriumban a szűrő leáltt, de erőm nem volt felkelni, hogy megnézzem mi van. Hajnalban ahogy keltem, az volt az első, bíbelődtem vele egy sort, de csak nem indult el. Mondom fasza, hogy még ez is bedöglik. Aztán nehogy már ennyi elég legyen... Láttam Dávidkám levedlett páncélját, örültem neki, hogy így legalább megint erősödik. Ezután Gyuri rákomnál látok valami fehér cuccot. Mondom ezt meg honnan szedte.... Jobban megnéztem és a sírás kapott el... Dávidka farkát ette... :( Nézem az akváriumot és láttam a többi cafatot... :( Vajon mi lesz még? Szegénykém biztos vedlés közben összeakadt egyik sügivel, vagyis remélem, hogy nem Gyurika a tettes. Szegényt úgy óvtam mindig, mert mondták, hogy vigyázzak rá, mert kék márványrákból kevés van. Itt van... Összejöttek a picik, erre ennyi neki... Talán majd abba lesz kék... Talán... Meló után vettem mérgemben két szép kék sügit. Már rég fájt értük a szivem. Mérgemben ma megvettem. Jó drágák voltak, szóval ha kipurcannak, akkor nem is tudom mi lesz... Nem tudom, hogy minek kínlódok még mindig velük. :( De áááá. :( Olyan elcseszett lett így a napom... A szűrő azóta elindult, de a kedvem nem igazán lett jobb.A futás ma nagyon jól esett, kiszellőzött így a fejem, ami már rámfért. Talán ez a futás volt az egyik legjobb. Bár holnaptól lehet nem is futás lesz belőle, hanem biciklizés, amiért én annyira nem rajongok... Most meg jön a kressz tanulás...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr142016277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én halak érzelmek sügér demasoni márványrák
süti beállítások módosítása